Jacker Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 (redigerad) Nu är det sådär igen... Dey har gått sesådär 10 min utan att nån av dom 30 inloggade meddlemarna postat nåt nytt! Vad gör ni egentligen? sitter ni bara och stirrar på Indexet? Om ni tycker precis som jag kan det bero på att det är just ni som inte postar, själv postar jag så fort jag får en chans för att det inte ska bli tråkigt. EDIT: Slår vad om att nån inte kommer posta i den här förrens imorn... Redigerad 7 september, 2004 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 Jag postar inte för jag vet inte vad jag ska posta i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 tycker det inte har kommit några intressanta trådar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 Det har faktiskt varit rätt så dött här dom senaste dagarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 endel kanske gör som jag.. lämnar webläsaren igång när man inte är vid datorn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 Postar inte så mycket för att nästan alla trådar suger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 Haha, vilken dum tråd. (Vill inte vara gnällig, men väldigt nödvändig. ) Vissa kanske stannar på sidan även fast de inte är vid datorn eller så kanske de har en annan webbläsare uppe med en annan sida, så gör i alla fall jag. Nu fick du lite svar, Jackie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 Wördar Crice. Jag sitter på fler forum och nödvändig tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 Nu är det sådär igen... Dey har gått sesådär 10 min utan att nån av dom 30 inloggade meddlemarna postat nåt nytt! Vad gör ni egentligen? sitter ni bara och stirrar på Indexet? Om ni tycker precis som jag kan det bero på att det är just ni som inte postar, själv postar jag så fort jag får en chans för att det inte ska bli tråkigt. EDIT: Slår vad om att nån inte kommer posta i den här förrens imorn... Gå ut och ta en promenad eller något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 (redigerad) Varför posta om det inte finns någon intressant tråd att posta i? *Doh* I screwed up. Redigerad 7 september, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 1. Skapa en intressant tråd. 2. Många av de intressanta ämnen är förbjudna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Så porr, allmänt stötande grejor och wärsh är de intressanta ämnena? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Nu är det sådär igen... Dey har gått sesådär 10 min utan att nån av dom 30 inloggade meddlemarna postat nåt nytt! Vad gör ni egentligen? sitter ni bara och stirrar på Indexet? Om ni tycker precis som jag kan det bero på att det är just ni som inte postar, själv postar jag så fort jag får en chans för att det inte ska bli tråkigt. EDIT: Slår vad om att nån inte kommer posta i den här förrens imorn... nej, vi som inte postar kanske har ett liv utanför datorn? bara för att man är online betyder inte att amn sitter vid datorn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 (redigerad) nej, vi som inte postar kanske har ett liv utanför datorn? bara för att man är online betyder inte att amn sitter vid datorn... Håller med.. Skapar typ aldrig trådar, orkar inte, men det finns inte så mycket intressant som händer just nu, de bästa trådarna brukar enligt mig vara de där det blir mycket disskution, som tex. USA-trådarna, Krimnalvården, men det finns inte så många av dem.. edit: felstavning 2k6.. Redigerad 8 september, 2004 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Det är eftersom jag inte har varit aktiv på länge! Så enkelt är det! Haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Okej, nu börjar alla gnälla på varann igen. Pico: Jag mena inte riktigt så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts