Playstationman Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 Jag ska börja bygga på en volvo 360. Kan någon centrera blueprinten? (Jag vet att det finns en sådan här topic av mig, men jag hittade inte den) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Dude, det finns väl redan nån som gör den? Men lycka till ändå. Adda den till GTA:Sweden sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 8 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Jag sa ju att jag hade en annan topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 13 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 någon av dom 199 som har sett detta måste ju kunna klippa en blueprint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axel Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 jo, men vem orkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fire-Skull Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 här!bilder.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 14 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fire-Skull Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 tack hur går det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 16 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Jag har haft mycket läxor så jag har inte hunnit bygga på den :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Är projektet inställt? Skulle vara kul om du skulle adda den till GTA:Sweden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 15 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Den är borta, min dator pajade (fick virus) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Varför tog du inte bara bort viruset då? O varför lägger alla människor allt dom har på windowsdisken? Är man smart så skapar man en till partition där man kan lägga allt sitt skit på. Så slipper man förlora allt när man måste installera om windows. För det måste man göra rätt ofta då windows är rätt sunkigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 15 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Viruset pajade hela datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts