Sc0rp Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 När man luras så tror man på nåt som inte är sant. Med andra ord , ni behöver inte tro på allt ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 om källan inte är säker så skriver ju inte hultan om den nyheten, ganska logiskt?? vi får ju se, ha tålamod grabbs Ja, det var det jag mena. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtavc_fan Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 När man luras så tror man på nåt som inte är sant. Med andra ord , ni behöver inte tro på allt ! w0rd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ruffy Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 (redigerad) Bara jag som vet att PSM är inplastad? MAO så måste du dessutom rivit upp tidningen i affären, läst den, memorerat det som stog i (på engelska dessutom), gått och gjort något under dagen, gått och lagt dig, vaknat och sedan skrivit in det på GTAsajten? Luktar ju realism lång väg här! Edit: Förlåt förlåt, du hade ju inte memorerat det, utan du hade ju dessutom dragit upp ett papper, börjat skriva och sen springa. Utan att ägarna (som dessutom är väldigt välsorterade som tar in engelska tidningar) märkte nåt? Jo jo, visst är det sant... Redigerad 7 september, 2004 av Ruffy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 Neee , tycker du :"> haha mm men ja skull mest visa för en polare hur man gör inlägg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 haha mm men ja skull mest visa för en polare hur man gör inlägg Ahh , jag som verkligen trodde jag var rolig :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Thunder Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 http://uk.special.reserve.co.uk/n_3227-news.html http://www.computerandvideogames.com/r/?pa...p(que)id=108873 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 8 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 (redigerad) Bara jag som vet att PSM är inplastad? MAO så måste du dessutom rivit upp tidningen i affären, läst den, memorerat det som stog i (på engelska dessutom), gått och gjort något under dagen, gått och lagt dig, vaknat och sedan skrivit in det på GTAsajten? Luktar ju realism lång väg här! Edit: Förlåt förlåt, du hade ju inte memorerat det, utan du hade ju dessutom dragit upp ett papper, börjat skriva och sen springa. Utan att ägarna (som dessutom är väldigt välsorterade som tar in engelska tidningar) märkte nåt? Jo jo, visst är det sant... Fan vad du är korkad! så du tror att ALLA PSM-tidningar är inplastade? Idiota gigglecream! Eftersom jag gick ifrån skolan så hade jag givet ett paper o penna! Idiot igen! Man får klart sitta och läsa deras tidningar! Idiot! Varför skulle jag springa, idiot? Jag skiter stort i om du tror på det eller ej! Idiot! Redigerad 8 september, 2004 av Ozzy Osbourne Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 (redigerad) Du kan inte läsa i PSM eftersom att det är plast runt tidningen...jag köper PSM varje månad och jag kan då inte se att det står nått sånt i nån utav tidningarna..du kanske läste i PSW.. Redigerad 8 september, 2004 av kahuna Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 8 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Du kan inte läsa i PSM eftersom att det är plast runt tidningen...jag köper PSM varje månad och jag kan då inte se att det står nått sånt i nån utav tidningarna..du kanske läste i PSW.. Amen lär dig läsa! Jag skrev "Tror du att alla PSMtidningar är inplastade! Idiota gigglecream!" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Amen lär dig läsa! Jag skrev "Tror du att alla PSMtidningar är inplastade! Idiota gigglecream!" ...om du skrev "Tror du att alla PSMtidningar är inplastade! Idiota gigglecream!" och svarar " Du kan inte läsa i PSM eftersom att det är plast runt tidningen" så är det väll ganska uppenbart att han tror det, varför skulle du ha rätt? Och eftersom han köper den varje gång den kommer ut så tror jag nog att han har rätt..."Idiota gigglecream!". PS: Amen lär dig stava! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 8 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 ...om du skrev "Tror du att alla PSMtidningar är inplastade! Idiota gigglecream!" och svarar " Du kan inte läsa i PSM eftersom att det är plast runt tidningen" så är det väll ganska uppenbart att han tror det, varför skulle du ha rätt? Och eftersom han köper den varje gång den kommer ut så tror jag nog att han har rätt..."Idiota gigglecream!". PS: Amen lär dig stava! För jag stod och läste den idiota gigglecream! Peka ut på vad jag stavade fel på idiota gigglecream?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 För jag stod och läste den idiota gigglecream! Peka ut på vad jag stavade fel på idiota gigglecream?! Har jag aldrig sagt - jag kallade dig idiota gigglecream. Jag tycker bara att du borde läsa igenom dina inlägg innan du postar dom...inget ont. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 8 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Har jag aldrig sagt - jag kallade dig idiota gigglecream. Jag tycker bara att du borde läsa igenom dina inlägg innan du postar dom...inget ont. varför skulle jag läsa igenom dom? som om jag inte har nåt bättre för mig!?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Men snälla Ozzy.. Vilken affär var du inne i för det första.. och för det andra så måste tidningen vara inplastad annars får man ju inte DVD skivan som är till och alla andra "gåvor". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 varför skulle jag läsa igenom dom? som om jag inte har nåt bättre för mig!?! Varför skulle du läsa igenom dom? eftersom det är rätt många stavfel. Som om du inte har något bättre för dig? Jo såklart, gå och posta ett nytt fult inlägg i en annan tråd! Kahuna: Exakt. Det följer ju alltid med massa grejer i datatidningar, alla är ju inplastade. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alban-apa Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Kahuna: Exakt. Det följer ju alltid med massa grejer i datatidningar, alla är ju inplastade. inte alltid, men lugna ner er jävla mensungar! vi får ju se snart Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 varför skulle jag läsa igenom dom? som om jag inte har nåt bättre för mig!?! Med tanke på att du sitter och snackar skit här , så verkar du inte ha nåt bättre för dig. Och du verkar bli pissed off bara man säger "hej" till dig.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 Jag hoppas att det inte är sant! Jag såg fram emot att ha allt öppet från början! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 Ahh , jag som verkligen trodde jag var rolig :'( okej du va rolig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts