Jump to content

This just in...! ???Fake?

Share

Recommended Posts

• Inlägg 48
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Bara jag som vet att PSM är inplastad?

MAO så måste du dessutom rivit upp tidningen i affären, läst den, memorerat det som stog i (på engelska dessutom), gått och gjort något under dagen, gått och lagt dig, vaknat och sedan skrivit in det på GTAsajten?

Luktar ju realism lång väg här!

Edit: Förlåt förlåt, du hade ju inte memorerat det, utan du hade ju dessutom dragit upp ett papper, börjat skriva och sen springa. Utan att ägarna (som dessutom är väldigt välsorterade som tar in engelska tidningar) märkte nåt? Jo jo, visst är det sant...

Redigerad av Ruffy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara jag som vet att PSM är inplastad?

MAO så måste du dessutom rivit upp tidningen i affären, läst den, memorerat det som stog i (på engelska dessutom), gått och gjort något under dagen, gått och lagt dig, vaknat och sedan skrivit in det på GTAsajten?

Luktar ju realism lång väg här!

Edit: Förlåt förlåt, du hade ju inte memorerat det, utan du hade ju dessutom dragit upp ett papper, börjat skriva och sen springa. Utan att ägarna (som dessutom är väldigt välsorterade som tar in engelska tidningar) märkte nåt? Jo jo, visst är det sant...

Fan vad du är korkad! så du tror att ALLA PSM-tidningar är inplastade? Idiota gigglecream!

Eftersom jag gick ifrån skolan så hade jag givet ett paper o penna! Idiot igen!

Man får klart sitta och läsa deras tidningar! Idiot!

Varför skulle jag springa, idiot?

Jag skiter stort i om du tror på det eller ej! Idiot!

Redigerad av Ozzy Osbourne
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Amen lär dig läsa! Jag skrev "Tror du att alla PSMtidningar är inplastade! Idiota gigglecream!"

...om du skrev "Tror du att alla PSMtidningar är inplastade! Idiota gigglecream!" och svarar " Du kan inte läsa i PSM eftersom att det är plast runt tidningen" så är det väll ganska uppenbart att han tror det, varför skulle du ha rätt? Och eftersom han köper den varje gång den kommer ut så tror jag nog att han har rätt..."Idiota gigglecream!".

PS: Amen lär dig stava!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

...om du skrev "Tror du att alla PSMtidningar är inplastade! Idiota gigglecream!" och svarar " Du kan inte läsa i PSM eftersom att det är plast runt tidningen" så är det väll ganska uppenbart att han tror det, varför skulle du ha rätt? Och eftersom han köper den varje gång den kommer ut så tror jag nog att han har rätt..."Idiota gigglecream!".

PS: Amen lär dig stava!

För jag stod och läste den idiota gigglecream!

Peka ut på vad jag stavade fel på idiota gigglecream?!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

varför skulle jag läsa igenom dom? som om jag inte har nåt bättre för mig!?!

Varför skulle du läsa igenom dom? eftersom det är rätt många stavfel.

Som om du inte har något bättre för dig? Jo såklart, gå och posta ett nytt fult inlägg i en annan tråd!

Kahuna: Exakt. Det följer ju alltid med massa grejer i datatidningar, alla är ju inplastade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...