Jump to content

This just in...! ???Fake?

Share

Recommended Posts

Detta hittade jag ur en PSM tidning

"The main reason for us to make the step between GTA:VC and GTA:SA so huge is because there weren't such a big difference between GTA:III and GTA:VC within the context of the graphics and abilities! So now we want to really show the public what we're able to do!

You might not even see any similarities between GTA:VC and GTA:SA since everything is so expanded in a more real-life matter.

Putting in a desert in GTA:SA was good since nobody could ever think it without getting cold shivers! It made us understand that we hade a long road in front of us but we wanted to run like hell down that road!

And shutting down the next town and countryside was fun since there were no limits! So an earthquake would seem like the best idea to do that with!"

alltså verkar det som om att det som stoppar en från att kommer till staden på andra sidan öknen är en jordbävning! jippie!

Redigerad av Ozzy Osbourne
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 48
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skulle precis som någon nämnde längre upp vilja ha länk till källan

nä länk kan jag inte ge eftersom jag inte såg det på internet!

Alltså jag är inte säker alls på att allt är sant men det stog iaf så!

Hultan: Upplagan vet jag inte för jag köpte den inte! Bara stod och kollade i den och hittade det! kanske borde köpa den!

Redigerad av Ozzy Osbourne
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så du bara stod och läste den, sedan sprang du snabbt hem till din dator och skrev ner exakt vad som stod...?

haha nä. Jag hade precis slutat skolan och på vägen hem gick jag inom en tidningsaffär så såg jag PSM tidningen och bara läste lite så såg jag det. Det var skrivet med stor text så det var lätt att se.

Jag skrev såklart ner det annars hade jag aldrig kommit ihåg det!

Allt kanske inte är de exakta orden men handlingen är densamma!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

haha nä. Jag hade precis slutat skolan och på vägen hem gick jag inom en tidningsaffär så såg jag PSM tidningen och bara läste lite så såg jag det. Det var skrivet med stor text så det var lätt att se.

Jag skrev såklart ner det annars hade jag aldrig kommit ihåg det!

Allt kanske inte är de exakta orden men handlingen är densamma!

Blir väl inte lättare att minnas vad det stod för det är med stora bokstäver? Och om du skulle ta fram papper och penna och börjar skriva av mitt i en kiosk skulle du nog bli utslängd... Köp tidiningen och bevisa det så tror vi på dig. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...