DIABLO Skrivet 2 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2002 Kan man byta namn utan att om registrera sig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 2 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2002 Nej jag tror nog att du får registrera om dig, tyvärr Jag kan inte ändra det via min kontrollpanel och jag vill nog inte gå in i mySQL databasen och ändra, jag är lite osäker på mySQL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIABLO Skrivet 2 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2002 Ok tack för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Jag tror inte heller det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Bra att du drar upp en 3 år gammal tråd, plus att du är fullt medveten om att det går att byta namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Bra att du drar upp en 3 år gammal tråd, plus att du är fullt medveten om att det går att byta namn Hur gör man det utan att om registrera sig då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Hur gör man det utan att om registrera sig då??? Skickar PM till Hultenius och säger att du vill byta namn och så säger du namnet du vill byta till, så gör han det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Hur gör man det utan att om registrera sig då??? Skickar PM till Hultenius. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Du behöver inte skriva de cortez. Speciellt inyte när weener redan har skrivit de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 (redigerad) Du behöver inte skriva de cortez. Speciellt inyte när weener redan har skrivit de Det enda du gör är att klaga på cortez, skaffa ett liv istället, när han skrev det hade kanske det andra inte blivit inlagt Redigerad 3 mars, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Du behöver inte skriva de cortez. Speciellt inyte när weener redan har skrivit de Kolla vid tiden på inläggen din dumme fan. Cortez skrev antagligen sitt samtidigt som Weener! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 *reported* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 (redigerad) Du behöver inte skriva de cortez. Speciellt inyte när weener redan har skrivit de Mm precis checka tiden på de båda inläggen! Sluta gnäll på Cortez hela tiden. Redigerad 3 mars, 2005 av Mr 7.2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 *reported* Vem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Varning på webbstudio. Låt topicen sova nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts