dolken Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 Hej alla gta fan:) Jag blir GALEN gta vice city flyter på fint inga problem! men gta3 den funkar inte alls! bilden hackar stängsel brandposter och dyligt försvinner.Vapnen är sneda.bilden hänger inte med.Jag fattar noll! fattar nån av er vad det tänkas kan vara mvh En gta galning:))) :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Har du XP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Kvittar väl vilket windows.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Nej det gör det inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Hej alla gta fan:) Jag blir GALEN gta vice city flyter på fint inga problem! men gta3 den funkar inte alls! bilden hackar stängsel brandposter och dyligt försvinner.Vapnen är sneda.bilden hänger inte med.Jag fattar noll! fattar nån av er vad det tänkas kan vara mvh En gta galning:))) :'( Drivrutiner, DirectX. I början funkade varken GTA 3 eller VC för mig, sen kom något nytt av DircetX eller nån drivrutin så funka de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Det är så faktiskt för mig med! VC funkar hur bra som helst men med LC är det fel!! Byggnader som kommer fram först efter ett tag, Bron är osynlig och först när jag kommit över typ halva bron först blir den synlig.. Undrar vad det kan vara. Har winXPpro.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Har ni fixat frameraten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Har ni fixat frameraten? japp... Allt är på minimum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jockepocke Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Kvittar väl vilket windows....mamma föresten och pappa med mamma e bra......mvg george....och big mama oxå tjenare alla bögar!!!!:P:P:P ja vara inte veta hur ja ska göra för komma uppa till ja vara nera. hur ja var komma till neråt med dodo med flyga. så ja vara tack för svar....mvg goerge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Förstår inte vad du menar o sen lär du inte få mer svar för att du kallar oss bögar Även om vissa kanske är det vad vet jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 tjenare alla bögar!!!!:P:P:P ja vara inte veta hur ja ska göra för komma uppa till ja vara nera. hur ja var komma till neråt med dodo med flyga. så ja vara tack för svar....mvg goerge Ig------- i svenska 2k4! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 Kvittar väl vilket windows.... Tänker du med stortån? klart windows inte kvittar.... testa med 3,1 så får du se nåt skoj... om den ens hittar eller tar skivor! förresten ska draw distans vara på maximum inte minimum.... *djup Suck* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts