CopyCat Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 av någon anledning så låter VC inte in mig i gta3.img etc, jag har testat img tool dir manager och någon mer jag glömt namnet på och alla säger samma sak, "Access is denied" <-------- någon som vet vad jag ska göra? och att installera om speler hjälper inte precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 av någon anledning så låter VC inte in mig i gta3.img etc, jag har testat img tool dir manager och någon mer jag glömt namnet på och alla säger samma sak, "Access is denied" <-------- någon som vet vad jag ska göra? och att installera om speler hjälper inte precis Ta bort skrivskyddet ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 Moddingens gyllene regel lyder: - INGET SKRIVSKYDD Det gäller all modding. Se alltid till att det inte finns något skrivskyddat i GTA3/VC-mappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CopyCat Skrivet 9 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 SKRIVSKYDDET ÄR AV FFS!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CopyCat Skrivet 9 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 aj nu skäms jag... jag glömde ta bort skrivskyddet på "gta3.dir" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts