alban-apa Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 jag har en splitterny dator och när jag installerar bf1942 eller bfv så kan jag inte SPELA spelet, det står att jag ska sätta in cd:en och testa igen hela tiden... vet inte vad som är problemet, någon som vet? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 jag har en splitterny dator och när jag installerar bf1942 eller bfv så kan jag inte SPELA spelet, det står att jag ska sätta in cd:en och testa igen hela tiden... vet inte vad som är problemet, någon som vet? :'( Fördet första kan jag säga att det redan finns en Battlefield tråd, nåväl, Antingen sätter du i fel cdskiva, eller så har du laddat hem en crack som inte funkar eller så har du laddat hem ditt bf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Du måste ha en cd för att spela...finns annars flera lösningar som inte skall pratas om på detta forum och inget annat publikt forum heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alban-apa Skrivet 6 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 (redigerad) det är ju det som är problemet, jag HAR i min skiva, och man får väl ha cd crack om man köpt spelet tror jag...? men jag hittar iaf inga får se om det är min cd läsare som har en egen vilja, får en ny snart Redigerad 6 september, 2004 av alban-apa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Du måste ha en cd för att spela...finns annars flera lösningar som inte skall pratas om på detta forum och inget annat publikt forum heller... det finns visst andra lösningar... [ser döden (altså moderatorerna) i vitögat] cracks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 När jag fick för 3år sen fick en dator så stod det att skivan inte var i när jag försökte starta vissa spel.. spelen funkade i andra datorer.. och efter att man spelat skivan i en annan dator. . funkade spelet 1gång på min dator.. :S formatering hjälpte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alban-apa Skrivet 7 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 mmkay, hoppas de funkar me ny cd läsare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 nej testa med det här: 1: sett in bfskivan. 2: starta om datorn MED skivan I. 3: starta spelet. Samma sak händer hos mig. har jag inte skivan i när jag skartar windows så säger den sätt i skivan blablabla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 (redigerad) hmmmkay, om du fortfarande har problem med cdskivan så: Andas lite på den (Dra ut luft så att det immar lite.), ta sedan en bit tyg (jag brukar använda min t-shirt, duger bra.) och stryk bort allt smuts och sånt från cdskivan, har funkat för mig ett flertal gånger, dock vill jag inte säga att jag är 100% säker på att det alltid funkar... Redigerad 7 september, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts