kahuna Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 På computerandvideogames.com kan man läsa att man kommer att kunna gräva med spadar och åka down hill med moutinbikes. Då är frågan ska man kunna begrava människor eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Vet jag ingenting om , men man får hoppas ! Döda en lodare och sen begrava han bakom systembolaget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Lodare Lodis heter det väll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Haha , jag säger lodare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Hoppas hoppas man kan gräva gravar.. Då ska man gräva grav bakom nån å sen skuta dom ner i graven å täcka över.. eller begrava levande om de går Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pastor Richards Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Klockrent! Man går lös på SA-polisen och gör en massgrav sen. Finns det grävskopor också?! Sen måste man väl röja i potatisfaltet och mocka skit när man jobbar ute på landet också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Detta ska nog bli kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 en helt vanlig dag då bonden Fridolf gräver i potatis landet "yeha no blire fö kärringa å lage potät soppe.. Ne no blomme löka, en hand i potäterna." Han fortsätter gräva å hittar ett lik från lilla mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pastor Richards Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Nog?! *kastar hö pa Tojo* För det kommer man väl kunna göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Idag såg jag en 70-årig gubbe som cyklade runt i stringkalsonger vid Djursholms Ösby. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Lodare Lodis heter det väll? lodis e väl ett "smeknamn" för lodare tror ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 spankdogg, tack det ville ja inteveta =P om man ska gräva gravar kr'ävs en hitmanfunktion, att man kan dra lik.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Det är nog ganska omöjligt. Rockstar är för lata att göra djup i marken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Idag såg jag en 70-årig gubbe som cyklade runt i stringkalsonger vid Djursholms Ösby. Åhh sexigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zunken Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Idag såg jag en 70-årig gubbe som cyklade runt i stringkalsonger vid Djursholms Ösby. Tack spankdogg intresseklubben antecknar Haha men kul var det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Det är sant! Svarta stringkalsonger var det. Dagens snackis i kvarteret... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 Idag såg jag en 70-årig gubbe som cyklade runt i stringkalsonger vid Djursholms Ösby. Härligt... Jag antar att du menar (med tanke på vad tråden heter) att du skulle vela gräva ner han...right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtavc_fan Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 coolt att gräva... om det nu går... "den som lever får se" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 8 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 här är lite mer info som inte är bekräftad än så det är inte säkert att det är sanna.. While in airplanes, attitude and altitude meters will be displayed. Fires will spread, and you will be able to start forest fires (and extinguish them with a fire extinguisher). You will be able to take airplanes from the airport to fly from city to city to save travel time. (Recap) One of the strongest weapons in the game will be the Deagle (Desert Eagle), which will prove a challenge to shoot and aim at first, but your accuracy will improve with practice. Källa http://www.gtasanandreas.net/news/index.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 coolt, ja ska hitta lite burkar å övningskjuta på dom, om ja inte hittar nåra så ska jag sno en tv, ställa den på nåt sen skjuta sönder den =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts