Benvit Skrivet 11 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2004 Benvit, det finns ett alternativ lite längre ner... text som AE1, RT02... (något sånt) Ändra det alternativet... Jepp, det var det som tjollarade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2004 Jag vill ha in V-Rock på spelet PttM finns det nån adf->ogg converter? (hoppas inerligt att detta inte räknas som Warez) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 11 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2004 Var/om finns det demo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 (redigerad) är pedal to the metal bättre än across america??? vart kan man köpa pttm?? Redigerad 15 september, 2004 av Gonarch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 GRAGH! Är det nån som vet när man kan köpa Interpid och Kinetec? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 kinetic tror jag att du kan köpa mellan seattle och las vegas har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 men f*n det tar ju ett år att bromsa "normalt"!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 men f*n det tar ju ett år att bromsa "normalt"!!! använd motorbromsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 (redigerad) nää..fyfan vad sugen jag blir Ska nog köpa det, kostar 169 kr i webhallen Har en ratt, fast en skit dålig men den lär ju vara bättre än skrivbordet laddar ner demot, ska testa spela först hela spelet bara 90mb? Det står att demot är hela med en 60min timelimit. Demot ligger på bara 90mb. Hmm.. Redigerad 18 september, 2004 av Pain To ThE MaX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 As grymt spel ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 På tal om lastbilar så såg jag en jääääättelång lastbil som hade vält omkull idag, läskigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 Galet att en tråd om lastbilsspel ens får några inlägg alls... Galet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 Galet att en tråd om lastbilsspel ens får några inlägg alls... Galet! varför det? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 varför det? (:!!! Haha, känns som om det inte är ett så brett ämne! Vad vet jag, det är ju inte så att jag är expert på ämnet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Två frågor 1. Finns det fler lastbilar i Pedal to the metal än i Across America?? 2. Finns denna lastbilen i Pedal to the metal?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Två frågor 1. Finns det fler lastbilar i Pedal to the metal än i Across America?? 2. Finns denna lastbilen i Pedal to the metal?? 1. aa tror det... 2. jaaaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Vad är det för skillnad mellan Across America och PTTM? Jag har across america och tycker inte att det är så bra.. Är PTTM bättre?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Vad är det för skillnad mellan Across America och PTTM? Jag har across america och tycker inte att det är så bra.. Är PTTM bättre?? Det är mer verklighetstroget, mer trogna städer, snyggare, du måste stanna och sova, Ladda hem demot och prova vetja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Det är mer verklighetstroget, mer trogna städer, snyggare, du måste stanna och sova, Ladda hem demot och prova vetja tackar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Håller på och tankar demot, känns som detta är ett spel jag kommer gilla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts