Jump to content

nån som vill modda?

Henkibojj
 Share

Recommended Posts

i närheten av links view apt. så finns det ju en stor yta där man kan landa med en helikopter (precis där man plockar upp Mercedes i Love Juice). Min fråga är: är det nån som vill och kan modda ett "garage" där? Inte med dörrar, väggar och allt sånt skit utan bara så att det blir samma kodning på ytan som i ett vanligt garage.

Det vill säga, ett garage måste ju ha nån slags specialkodning för att det ska bli ett garage. Kan man göra så att en plätt intill ett hus, en liten gräsmatta eller en brygga ( :huh: ) blir ett garage, där man kan parkera och spara valfritt fordon? Det vore schysst ifall jag fick en mod av nån som gjorde att jag kunde parkera en helikopter där och sedan ta tebax den när som helst...

Jag editar om det var för otydligt. Nu går jag in till lektionen, hejdå!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

nej, det är just det jag inte menar. :P I carports kan man ju inte parkera en helikopter, då kan jag lika gärna sticka till hyman condo eller sunshine autos. Poängen var att man ska kunna parkera vad som helst där utan att behöva bekymra sig för dörrar, väggar, portar, exakta parkeringsrutor mm.

Ungefär som en bil (en stulen) som råkat finnas kvar på gatan tio minuter senare, fast man bestämmer själv var den ska finnas kvar, och hur länge som helst. Kortfattat ett garage utan väggar, anpassat för plan o helikoptrar. (Jisses vad jag är segdragen i alla mina posts om jag ska förklara nåt)

Och sen det här med main.scm. Om nån nu lyckas modda det här, kommer inte då alla sparfilerna jag har till den omoddadde main försvinna? Eller åtminstone inte funka med den nya main? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

nej, det är just det jag inte menar. :P I carports kan man ju inte parkera en helikopter, då kan jag lika gärna sticka till hyman condo eller sunshine autos. Poängen var att man ska kunna parkera vad som helst där utan att behöva bekymra sig för dörrar, väggar, portar, exakta parkeringsrutor mm.

Ungefär som en bil (en stulen) som råkat finnas kvar på gatan tio minuter senare, fast man bestämmer själv var den ska finnas kvar, och hur länge som helst. Kortfattat ett garage utan väggar, anpassat för plan o helikoptrar. (Jisses vad jag är segdragen i alla mina posts om jag ska förklara nåt)

Och sen det här med main.scm. Om nån nu lyckas modda det här, kommer inte då alla sparfilerna jag har till den omoddadde main försvinna? Eller åtminstone inte funka med den nya main? ;)

ja.. om någon skulle lyckas så skulle du behöva köra om från början med den nya scm. :o men tror ingen här kan scm kodning

Länk till kommentar
Dela på andra sidor