Upson Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Jag har alltid gillat spel, FPS, där man känner någon form av närvarokänsla. Där man känner sig utelämnad, där man känner sig som en i mängden. För några år sedan släpptes Operation Flashpoint. Det spelet som inte hade sett något vidare bra ut på bilderna man fått se, blev en total succé. Aldrig tidigare hade vi väl fått se ett spel som gav så mycket känsla som Operation Flashpoint. Man kände sig verkligen som en soldat. Nu kommer uppföljaren, och det enda vi fått bekräftat är att det dröjer till 2006 innan det kommer och att det ännu en gång blir ett fiktivt krig, denna gång lokaliserat i sydödstra Asien, centrala Europa och afrika. Trots att det är en fiktiv story kommer en del att baseras på verkliga händelser, då spelet äger rum, runt år 1970. Vad har ni för tankar, önskemål, ideér om Operation Flashpoint 2? Diskutera här. Flashpoint2.com (Funkar inte för mig) Codemasters OF2 site Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Tänkte köpa ettan innan, men de verkar ju knappast lönt nu. Får bli tvåan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 yes! operation flash point1 var ju svinkul. hoppas att det inte är lika buggit som ettan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 6 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Den första sajten startar om man tycker på knappen längst ner till höger... Där står lite lätt om spelet. Stora banor, extremt detaljerade bilar, sånt. Även lite vad spelet går ut på osv osv... läs själva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 OF är verkligen kul Det är så stort och det är roligt att skapa sitt egna lila krig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 ettan var bäst. Tror att 2:an blir ännu bättre. Men det tar ett bra tag innan det släpps.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 (redigerad) Ofp är verkligen grymt.. 2an lär nog bli bättre.. synd att det är så länge kvar tills det släpps.. Redigerad 17 september, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 27 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Jag väcker den här gamla topicen. Varför? Jo jag har hört att det ska finnas en del bilder på Operaton Flashpoint 2 ute där någonstans på internet. Dessa tagna ifrån E3 2004, vad jag har förstått. Om det kan hjälpa ska de tydligen vara i vietnam-miljö, detta är jag dock inte säker på. Är det någon som vet var dessa bilder finnes? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 skulle vara kul att see lite bilder Men jag har iaf inte hört något.. någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Jag förstod aldrig hur man spelade ettan. Så jag är inte insatt någonting i tvåan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 hur man spelade ettan? det är ett fps spel WASD, skjuta med left-mouse etc. Från början skulle du bara göra som alla andra i ditt team. För en gång skull kom ett spel där man inte dödade alla fiender själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Jag väcker den här gamla topicen. Varför? Jo jag har hört att det ska finnas en del bilder på Operaton Flashpoint 2 ute där någonstans på internet. Dessa tagna ifrån E3 2004, vad jag har förstått. Om det kan hjälpa ska de tydligen vara i vietnam-miljö, detta är jag dock inte säker på. Är det någon som vet var dessa bilder finnes? Hoppas dom håller sig på 90-talet istället för vietnam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 (redigerad) afaik ska det vara 90-tal och inte vietnam Redigerad 1 januari, 2005 av Pain To ThE MaX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts