R2D2 Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Hade tänkt prova linux... 1.SOT eller Mandrake...vilket är bäst? (= lätt att komma igång, ser bra ut, och bra guider/forum)... 2. Sen behöver jag en ny hårddisk...hur mycket behöver jag? Ska inte ha så mycket mer än lite program på den. 3. Var finns en sån stor hårddisk billigast? inget lull-lull dock... 4. Går det att komma åt den andra hårdisken (den med windows på) från linix hd:n? 5. Andra tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 1) Om du är ny på linux så ska du absolut välja Fedora. 4) Ja, det är dock lite problem om du kör NTFS (om jag inte minns fel). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Problem och problem... Man har bara läs-rättigheter, inga skrivrättigheter. Några andra "problem" har jag aldrig stött på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Problem och problem... Man har bara läs-rättigheter, inga skrivrättigheter. Några andra "problem" har jag aldrig stött på Det är OK...så länge jag kan komma åt musiken där så är det inga problem annars. Svar på dom andra frågorna nån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts