AlexXx91 Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 haha lol jag vet inte hur det gick till men jag sprängde en polisbil och så kollade jag i mittendelen och då satt det två poliser där och bara tittade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Onödig tråd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 6 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Onödig tråd! Var skulle jag skrivit det i da? Dagens lol eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Skulle iaf passat bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Skulle iaf passat bättre. Nej det skulle det inte, för du skulle du komma och klaga på att Driv3r forumet finns.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 8 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Haha lol! men iaf är det bara jag som får massa buggar hela tiden när jag kör? t ex. Det med poliserna eller att man hamanr där man inte ska va och flyger tillbaks till marken igen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aykaramba Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Haha lol! men iaf är det bara jag som får massa buggar hela tiden när jag kör? t ex. Det med poliserna eller att man hamanr där man inte ska va och flyger tillbaks till marken igen?? jaa... ett av dom buggigaste spelen i världen, dom skulle ha arbetat mer med de tillfällen man är utanför bilen eller skippat dom helt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
color Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Jag vet dom lade ner allt arbete på körandet så fort man kliver ur bilen är spelet tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 (redigerad) *CLOSED* Eller? Huh? Huh? :P Redigerad 18 mars, 2005 av EBBA_GRÖN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts