Jump to content

Wrestling

Mackan
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 81
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det må vara, men å andra sidan så finns det inte många sporter som inte innehåller en massa vältränade män som springer runt och svettas. WWE har iallafall lite fala damer som man kan titta på om man föredrar det istället.

Psst! Visste du om att filmer inte heller är på riktigt? Det är bara en massa skådespelare som läser upp repliker och grejer.

pucko1_382969_0.jpg^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag lovar: filmer är inte på riktigt. Fråga din mamma.

NÄHÄ! ÄR DOM VERKLIGEN INTE DET? JAG SOM TRODDE ATT MAN KAN BLI BITEN AV SPINDLAR SÅ MAN KAN HOPPA PÅ TAKKEN!!!!

det där med pucko var mer riktiat mot mig själv ... men du förstog inte det så här får du ett hjärtligt : pucko1_382969_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 1 year later...
Duvet, det är bara kvinnorna och småttingarna som gillar honom mest. Personligen tycker jag det är tjatigt att han är mästare och har sitt blingbling bälte, gillade honom bättre som U.S champ på Smackdown!

Ja, när Edge lyckades vinna bältet vart jag asglad, för äntligen skulle man slippa se den där jävla bling-bling modifikationen av WWE-bältet. Men icke sa nicke, röven hade kvar bling-blinget och till råga på allt förlorade han den på direkten. GAH.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor