Kalan Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Okej, KVINNOR är väl kul att kolla på i wrestling! dock inte män! Är inte porrfilm ännu bättre då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Det må vara, men å andra sidan så finns det inte många sporter som inte innehåller en massa vältränade män som springer runt och svettas. WWE har iallafall lite fala damer som man kan titta på om man föredrar det istället. Psst! Visste du om att filmer inte heller är på riktigt? Det är bara en massa skådespelare som läser upp repliker och grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Psycho Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 JAg fatttar inte...... C-P ojj förlåt P-C vaddå PUCKO det ska va oboy....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Koffein Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Jag lovar: filmer är inte på riktigt. Fråga din mamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Jag lovar: filmer är inte på riktigt. Fråga din mamma. NÄHÄ! ÄR DOM VERKLIGEN INTE DET? JAG SOM TRODDE ATT MAN KAN BLI BITEN AV SPINDLAR SÅ MAN KAN HOPPA PÅ TAKKEN!!!! det där med pucko var mer riktiat mot mig själv ... men du förstog inte det så här får du ett hjärtligt : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 P-C: Tycker du borde tagga ner lite mannen. Andas djupt, slit dig ifrån datorn och gå ut och titta på de vackra fåglarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Jag hatar Wrestling, allt är bara ett falskt spel. Isåfall ska man kolla på nån äkta kampsport. Eller boxning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Psycho Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 P-C: Tycker du borde tagga ner lite mannen. Andas djupt, slit dig ifrån datorn och gå ut och titta på de vackra fåglarna... HAHAHAHAHAH... JAg garvade när jag läste det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Jag hatar Wrestling, allt är bara ett falskt spel. Vad säger du om spelfilm, min duva? ...vad säger du om television i största allmänhet, egentligen? Är allt du ser aktuellt? Unnar du dig aldrig lite Pacific Blue och Texas Ranger då du fikar efter skolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Vad säger du om spelfilm, min duva? ...vad säger du om television i största allmänhet, egentligen? Är allt du ser aktuellt? Unnar du dig aldrig lite Pacific Blue och Texas Ranger då du fikar efter skolan? Ja, aktuellt handlar ju bara om påhittade händelser inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Ja, aktuellt handlar ju bara om påhittade händelser inte. Haha, där lästa du nog fel... "Är allt du ser aktuellt?" skrev jag, vilket syftar på det faktum att LeftBehind bara ser saker tagna ur verkligheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 När jag avr sex år så jag en kille som dödades, alltså fake skulle jag tro på wrestling alltså. Har ett wrestling spel, favoriten är la parka elelr stinger Det var nog när Owen Hart dog 1999. Nej det var INTE fejkat. Det var en ren olycka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Det var nog när Owen Hart dog 1999. Nej det var INTE fejkat. Det var en ren olycka. Jag skrattar bara när jag ser wrestling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Jag skrattar bara när jag ser wrestling. Hehe exakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Som sagt, bara de onda kvar. Regga er på www.swewrestling.com/forum så får ni nåt att skratta åt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Wrestlemania snart!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Hoppas då att vi ÄNTLIGEN får en ny WWE champ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Haha, ja. Fast nu på sistone har jag börjat gilla Cena lite mer. Kanske för att folk buar åt honom ibland. Hejar alltid på de som publiken hatar . Randy Orton, HHH, Eddie Guerrero, Edge och nån som jag säkert glömt är mina favoritwrestlers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Duvet, det är bara kvinnorna och småttingarna som gillar honom mest. Personligen tycker jag det är tjatigt att han är mästare och har sitt blingbling bälte, gillade honom bättre som U.S champ på Smackdown! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Duvet, det är bara kvinnorna och småttingarna som gillar honom mest. Personligen tycker jag det är tjatigt att han är mästare och har sitt blingbling bälte, gillade honom bättre som U.S champ på Smackdown! Ja, när Edge lyckades vinna bältet vart jag asglad, för äntligen skulle man slippa se den där jävla bling-bling modifikationen av WWE-bältet. Men icke sa nicke, röven hade kvar bling-blinget och till råga på allt förlorade han den på direkten. GAH. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts