Psycho Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Va? RR var ju förra månaden. Jag vet men det vet ju inte så många om kanske.... för dom på smackdown säger att det är näste söndag.. men men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 När är det Royal Rumble? följde bara kvalen sen glömde jag kolla vilket datum det var. Mina favoriter: 1. Ray Mysterio 619 2. Eddie Guerrero 3. Booker T Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Psycho Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Det har redan varit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 "Wrestling" (fult namn föressten) är väl det sämsta som finns! Det hade säkert varit kul att kolla på, om dom gjorde det verkligare!! 1. Man ser klart och tydligt att dom inte slår varandra 2. Varför går dom runt i några jävla tangastring och försöker verka coola? VVW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 (redigerad) ... Redigerad 22 februari, 2005 av Mr 7.2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Det har redan varit... Ok men är det nu till helgen dom sänder RR på Z-tv eller? The Game (Triple H) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Psycho Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 JAg tror dom inte visar det... eftersom dom inte visade stål burs matchen med triple h och batista och cris benoit och alla dom..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 (redigerad) Åfan det var ju illa... Det är ju en av de viktigaste matcharrangemangen inom wrestling. Psycho: Har du några favorit introlåtar? Jag gillar Motörhead - HHH Theme, Randy Ortons är väl också rätt skön. Redigerad 22 februari, 2005 av Mr 7.2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Psycho Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 JAg tycker om Big shows och Randy ortons Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Batista van royal rumble för det går juh att hitta i buskarna i pirat hamnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Psycho Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Tack att du förstörde det för dom så många som inte sett det det än?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Svettiga, inoljade gubbar som FEJK-brottas inför en massa småbarn.. hur kul är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Svettiga, inoljade gubbar som FEJK-brottas inför en massa småbarn.. hur kul är det? Woerd... Tycker det är så fjantigt! Varför inte bara slåss på rikigt? Det hade varit grejer... Nej, nu är jag oseriös igen! Aja, det är jävligt fjantigt iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Psycho Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Wrestling är för fan en av dom grymmaste grejjerna som finns ju för fan............. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Wrestling är för fan en av dom grymmaste grejjerna som finns ju för fan............. Ja fan det är kul att titta på, men de som har bestämt sig för att det är fjantigt medmera går inte att påverka. Jag vet vad jag ska se på fre iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Wrestling är för fan en av dom grymmaste grejjerna som finns ju för fan............. Mina damer och herrar.. tillåt mig att vara jäkligt ironisk! JAA för FAAN! jag ÄÄÄLSKAR och se svetten drypa över deras vältränade kroppar.. att se armbågarna snudda deras muskler. se dom hoppa upp i luften så att det ska se ut som deras motståndare kastar upp dom i luften. hur dom tauntar varandra efter manus och dissar varandra i repliker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Koffein Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 jag ÄÄÄLSKAR och se svetten drypa över deras vältränade kroppar.. Det må vara, men å andra sidan så finns det inte många sporter som inte innehåller en massa vältränade män som springer runt och svettas. WWE har iallafall lite fala damer som man kan titta på om man föredrar det istället. http://img30.exs.cx/img30/5351/joy6qu.jpg att se armbågarna snudda deras muskler. se dom hoppa upp i luften så att det ska se ut som deras motståndare kastar upp dom i luften. hur dom tauntar varandra efter manus och dissar varandra i repliker Psst! Visste du om att filmer inte heller är på riktigt? Det är bara en massa skådespelare som läser upp repliker och grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Okej, KVINNOR är väl kul att kolla på i wrestling! dock inte män! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Ja det är fejk men är kul att kålla på det är som att titta på en docusåpa med jävla massa våld i det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Nä wrestling e för fjollor det ska vara LodisFighter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts