Jump to content

Wrestling

Mackan
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 81
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Wrestling är för fan en av dom grymmaste grejjerna som finns ju för fan.............

Mina damer och herrar.. tillåt mig att vara jäkligt ironisk!

JAA för FAAN! jag ÄÄÄLSKAR och se svetten drypa över deras vältränade kroppar.. att se armbågarna snudda deras muskler. se dom hoppa upp i luften så att det ska se ut som deras motståndare kastar upp dom i luften. hur dom tauntar varandra efter manus och dissar varandra i repliker :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag ÄÄÄLSKAR och se svetten drypa över deras vältränade kroppar..

Det må vara, men å andra sidan så finns det inte många sporter som inte innehåller en massa vältränade män som springer runt och svettas. WWE har iallafall lite fala damer som man kan titta på om man föredrar det istället.

att se armbågarna snudda deras muskler. se dom hoppa upp i luften så att det ska se ut som deras motståndare kastar upp dom i luften. hur dom tauntar varandra efter manus och dissar varandra i repliker

Psst! Visste du om att filmer inte heller är på riktigt? Det är bara en massa skådespelare som läser upp repliker och grejer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor