Jump to content

Wrestling

Mackan
 Share

Recommended Posts

Wrestling är underhållning, vi vet att det inte är på riktigt, ni behöver inte påpeka det.

Jag har älskat wrestling sen jag var 12 år...har cirak 150 gig wrestling på datorn och tittar varje fredag och lördag på wrestling på ZTV.

Skådespeleriet och stunterna dem gör är ju makalöst sköna!

Tänk dig, varje gång dem går ut i den ringen riskerar dem livet för att just underhålla DIG som tittar, så tänk dig för innan ni säger något som kan trycka ner på wrestling-fansen:P

Vem är eran favorit?:rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 81
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Wrestling är underhållning, vi vet att det inte är på riktigt, ni behöver inte påpeka det.

Jag har älskat wrestling sen jag var 12 år...har cirak 150 gig wrestling på datorn och tittar varje fredag och lördag på wrestling på ZTV.

Skådespeleriet och stunterna dem gör är ju makalöst sköna!

Tänk dig, varje gång dem går ut i den ringen riskerar dem livet för att just underhålla DIG som tittar, så tänk dig för innan ni säger något som kan trycka ner på wrestling-fansen:P

Vem är eran favorit?:rolleyes:

Så du har alldrig tänkt att dom byter kameravinkel precis när dom slår till den andra? Dom gör ju inte illa sig ett dugg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det går Wrestling på Z-tv.. och det är inte bara fake :rolleyes: det lär ju fortfarande göra ont och jag menar dom blöder ju o sånt

Det är visst fake, man ser t.o.m ibland att dom slår i luften

och dom byter alltid kameravinkel när en spark eller ett slag ska träffa så man inte ska se att dom inte träffar

och det e klart att ibland nåt går fel så dom börjar blöda

men wrestlarna är iaf bra på det dom gör

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hatar Triple H, han är ond i negativ bemärkelse...

Det finns coola onda typer, han är bara - dum i huvudet!

Undertaker - klassiker och bäst! Brett Hitman Hart är ju också en klassiker, dock en som har lagt ned men...

En annan favorit är ju Mysterio, bjuder alltid till! Guerrero eller vad han nu heter är också skön, lite lömsk och lögnhalsig, det är ett plus!

Hiphopparn i Smackdown förtjänar nackskott...usch, idiot.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor