Talazemico Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Wrestling är underhållning, vi vet att det inte är på riktigt, ni behöver inte påpeka det. Jag har älskat wrestling sen jag var 12 år...har cirak 150 gig wrestling på datorn och tittar varje fredag och lördag på wrestling på ZTV. Skådespeleriet och stunterna dem gör är ju makalöst sköna! Tänk dig, varje gång dem går ut i den ringen riskerar dem livet för att just underhålla DIG som tittar, så tänk dig för innan ni säger något som kan trycka ner på wrestling-fansen:P Vem är eran favorit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Wrestling är underhållning, vi vet att det inte är på riktigt, ni behöver inte påpeka det. Jag har älskat wrestling sen jag var 12 år...har cirak 150 gig wrestling på datorn och tittar varje fredag och lördag på wrestling på ZTV. Skådespeleriet och stunterna dem gör är ju makalöst sköna! Tänk dig, varje gång dem går ut i den ringen riskerar dem livet för att just underhålla DIG som tittar, så tänk dig för innan ni säger något som kan trycka ner på wrestling-fansen:P Vem är eran favorit? Så du har alldrig tänkt att dom byter kameravinkel precis när dom slår till den andra? Dom gör ju inte illa sig ett dugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Vem är eran favorit? Mina TRE favoriter: På tredjeplats: Rey Mysterio På andraplats: Tripple H (HHH) På FÖRSTAplats: ..BIG SHOW!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 (redigerad) Mina TRE favoriter: På tredjeplats: Rey Mysterio På andraplats: Tripple H (HHH) På FÖRSTAplats: ..BIG SHOW!! Word fast tvärtom 1.Rey Mysterio 2.Triple H 3.Big show Ajja ska äta lite nu sen ska det spelas Mercenaries! Redigerad 20 februari, 2005 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Jag skulle kunna förstå underhållningsvärdet om det va så att det ser det minsta verkligt ut. När en kille hoppar ifrån hörnet, landar bredvid killen på makren och han börja kvida ändå, känns det bara fånigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Nej, jag tycker inte om att kolla på halvbögiga män som springer omkring i kalsonger och tror dom är coola för att dom spankar varandra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 (redigerad) Nej, jag tycker inte om att kolla på halvbögiga män som springer omkring i kalsonger och tror dom är coola för att dom spankar varandra... HAHAHAHA! Jag har aldrig sett Wrestling... Kanske ska kolla det nån gång... Redigerad 22 februari, 2005 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Ajja ska äta lite nu sen ska det spelas Mercenaries! *MORR* Jag får det spelet imorgon! Är det så bra som det verkar vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 eller varför dom inte visar wrestling på svensk tv längre nån som vet nån kanal som visar? Har iofs sändits på ztv i flera månader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Det går Wrestling på Z-tv.. och det är inte bara fake det lär ju fortfarande göra ont och jag menar dom blöder ju o sånt Det är visst fake, man ser t.o.m ibland att dom slår i luften och dom byter alltid kameravinkel när en spark eller ett slag ska träffa så man inte ska se att dom inte träffar och det e klart att ibland nåt går fel så dom börjar blöda men wrestlarna är iaf bra på det dom gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Är inget stort fan, men jag tycker ändå Wrestling kan vara ganska underhållande ibland.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Psycho Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Mina tre favoiter 1.BATISTA 2.UNDERTAKER 3.EDDIE GUERRO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Rey Mysterio är ju ashård med sin 619. Annars, BIG SHOW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Psycho Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Vem tror ni vinner Royal Rumble??? Jag tror BATSISTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 (redigerad) Eddie e skönast. Kollar inte allt för ofta på det men det händer. Det borde inte vara uppgort Blodet är okså fake ibland. Redigerad 21 februari, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Psycho Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Vilka såg I veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 (redigerad) Triple H Redigerad 21 februari, 2005 av Korven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Koffein Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Vem tror ni vinner Royal Rumble??? Jag tror BATSISTA Va? RR var ju förra månaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Jag hatar Triple H, han är ond i negativ bemärkelse... Det finns coola onda typer, han är bara - dum i huvudet! Undertaker - klassiker och bäst! Brett Hitman Hart är ju också en klassiker, dock en som har lagt ned men... En annan favorit är ju Mysterio, bjuder alltid till! Guerrero eller vad han nu heter är också skön, lite lömsk och lögnhalsig, det är ett plus! Hiphopparn i Smackdown förtjänar nackskott...usch, idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Nån jag INTE gillar är iallafall den regerande WWE mästaren JBL. Han e på tok för stöddig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts