morgan Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 på vilka sätt kan mna tjäna pengar mer än att köra taxi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Döda gangsters, spränga bilar eller köra i höga hastigheter. Det första är det effektivaste sättet att tjäna snabba pengar på, bara att skjuta på en av deras bilar, vänta tills de kliver ur och sedan meja ner dem med thompson eller hagel så är man $1000 rikare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 Eller så tar du en något snabbare bil och kör ut på landet en runda. Jag brukar få ihop upp till 10000 på min runda, börja vid motellet och sluta med att köra förbi motellet och flygplaten på motorvägen in mot stan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 jag kör med en trimmad alfa romeo som är ombyggd till en saab går 450 på raksträcka. men bilarna kommer alltid i vägen när det går upp mot 300. blir små smällar brukar inte köra för pengarna, brukar dra poliserna mest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Freeride är inte så kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 Freeride är inte så kul. inte om man kör med orginal bilarna nej, men lägg in en ny bra gjord bil och gör så den går turbo och kör lite getaway med poliserna. det äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 11 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2004 (redigerad) inte om man kör med orginal bilarna nej, men lägg in en ny bra gjord bil och gör så den går turbo och kör lite getaway med poliserna. det äger Hörru, det ska vara gammal-stil när man kör Mafia, jag lägger aldrig in någon modern bil i Mafia, det förstör hela spelet. Kör med hotrod-bilarna då blir det kul. PS: Att inte gilla orginalbilarna är ju sopm att inte gilla spelet Mafia. Redigerad 11 september, 2004 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtagamer Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Skjut gangsters (man ser att dom är det på kläderna och att dom börjar skjuta på en när man råkar köra på dem), spräng bilar och sen kommer jag inte på fler sätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Det står ju instruktioner hur man gör i Freeride när man startar, eller så är det bara att trycka på F1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brian_Griffin_Te_Dog Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Var hittar man modden som fixar fina bilar då?. Jo det är kul att skjuta gangsters Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts