Cortez Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Idag körde jag ett uppdrag som jag blev helt galen på. PCJ-Playground har jag inte klarat, det blev för mycket kraschar i tre försök. På Sista försöket gick det hyfsat bra i början men när jag skulle åka upp för trappan och flyga tillden slutliga checkpointen så hoppade pjcn över checkpointen som är på trappan. Så jag misslyckades med en checkpoint kvar. Jag har givit upp. Jag försökte skitlänge på det uppdraget, var skitnära flera gånger. Sen klarade jag det äntligen.(det är ett tag sen nu ) Efter det har jag inte försökt. Fast jag klarade det med pcj only, inte med några andra fordon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Gör det med hellikopter. Har klarat det så flera gånger. man får flera min kvar Lite svårt att få flera minuter kvar när man bara har 2 minuter på sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 hur är det möjligt att klara pcj playground med helikopter när det är så pass trånga utrymmen?! Och sen... försvinner inte checkpointsen när man ramlar/går av pcj:n? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Jag försökte skitlänge på det uppdraget, var skitnära flera gånger. Sen klarade jag det äntligen.(det är ett tag sen nu ) Efter det har jag inte försökt. Fast jag klarade det med pcj only, inte med några andra fordon. efer att ha hoppat ur byggnaden med PCJn tog jag en helikopter!!Sen är det bara att flyga från tak till tak.. Så lätt klarade jag det uppdraget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 21 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Prova att köra PCJ Playground, gå sedan av motorcykeln. Då står det "You need a PJC to this mission", kan man verkligen ta en helikopter då? Iallafall har jag klarat uppdraget nu. Igår så klarade jag att köra Taxiuppdrag, jag körde tills jag var uppe i 75, då jag skulle tuta så hoppade bilen upp i luften. Det var kul så jag avslutade uppdraget med 75 fares. Men nu har det hänt något konstigt med taxibilarna, radion är borttagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Vi har nog blandat ihop 2 olika uppdrag!! Jag tänkte på filmhusets uppdrag när man ska köra med motorcyckel från tak till tak. När man ändrar ljuskastaren så att den visar två enorma bröst på en byggnad. I det uppdraget kan man använda vilken motorcyckel som helst eller helikopter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 men det heter väl ändå g-spotlight?! pjc playground är ett sidouppdrag där man kliver på en pcj och åker i trånga gränder med den (det får inte plats en helikopter där ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zunken Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Vilka är kontrollerna när man flyger dodo:n? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Vi har nog blandat ihop 2 olika uppdrag!! Jag tänkte på filmhusets uppdrag när man ska köra med motorcyckel från tak till tak. När man ändrar ljuskastaren så att den visar två enorma bröst på en byggnad. I det uppdraget kan man använda vilken motorcyckel som helst eller helikopter! Bröst? Var det inte en batmanavbild? Eller en smile? Eller är det bara jag som är ute och cyklar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 det finns en mod som gör brösten till en batmanbild istället.... det finns säkert en som gör det till en smiley men den har jag inte sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts