danil89 Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Ja, jag undrar vilket uppdrag ni tycker är svårast. Jag tycker att Racet mot Hillary är svårast. Näst svårast är Messing with the Man tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Hilary uppdraget är nästan frustrearande svårt, han kommer alltid ifatt en i sista kurvan. Har varit så nära så många gånger. Uppdraget Copland hade jag problem med första gången, inte annars. Hade en del problem med att klara strippklubben också, vem orkar vänta liksom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 det måste väll varit racet mot Hillary och strippklubb uppdraget.. iochmed att jag hade tvn och maskinen i min mammas rum, hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Racet mot Hilary är nog svårast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 (redigerad) Helt klart The Driver. Eller Checkpoint Charlie. Redigerad 5 september, 2004 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Det när man ska spränga det stora huset hos Avery (kommer inte ihåg vad det heter :"> ) är helt klart svårast och självklart the driver.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Det när man ska spränga det stora huset hos Avery (kommer inte ihåg vad det heter :"> ) är helt klart svårast och självklart the driver.. Menar du det med mini helikoptern!! (det e ett av mina favorit uppdrag) Det svåraste e nog det i boat yard!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 (redigerad) Det svåraste uppdraget för mig var faktiskt lilla helikopter uppdraget.. Fick spela flera ggr innan jag klarade det!! Redigerad 5 september, 2004 av tojo909 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 G-Spot Light.. när man har trimmat pcj'n så hoppar man alltid för långt Checkpoint Charlie kan oxå vara väldigt frustrerande när man gör bort sig på hoppen i början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Hade en del problem med att klara strippklubben också, vem orkar vänta liksom? Äh, det var bara att sätta henne på strippning och sen går och käka nån macka eller gå ut med hunden eller vafan som helst i 5 minuter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zunken Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Det svåraste uppdraget är lätt "Dildo Dodo".... Fattar aldrig hur man ska lyckas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaeR Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 ja tycker det där uppdraget där man ska spränga byggplatsen med Rc helikoptrarna är svårast The driver är lätt ju det är bara att få han att krocka i en annan bil så kommer han typ aldrig bort därifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zapata Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Messing with the man var jävligt jobbigt. Men det lättaste är att ställa sig på taket mitt emot biker klubben och sedan är det bara att peppra på allt som rör sig med minigun. Jag köpte den, jag fuskar inte The Driver var aslätt tyckte, jag lyckade på andra försöket. På första körde Hillary ihjäl sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 The Driver måste va det mest frusternade GTA uppdraget någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Copland, The Job, minihelikoptern och The Driver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 ja tycker det där uppdraget där man ska spränga byggplatsen med Rc helikoptrarna är svårast The driver är lätt ju det är bara att få han att krocka i en annan bil så kommer han typ aldrig bort därifrån du har bara klarat vice city en gång va? tänkte att det kunde varit tur... som en kompis till mig klarade det på första försöket å jag på hundrade... å vi e typ lika bra på å köra...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Messing with the man var jävligt jobbigt. Men det lättaste är att ställa sig på taket mitt emot biker klubben och sedan är det bara att peppra på allt som rör sig med minigun. Jag köpte den, jag fuskar inte The Driver var aslätt tyckte, jag lyckade på andra försöket. På första körde Hillary ihjäl sig Vart köper man minigun? Vet inte det. Dildo dodo klarade jag på första uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 (redigerad) Vart köper man minigun? Vet inte det. Dildo dodo klarade jag på första uppdraget. Man får den när man tagit ett visst antal hidden packages. Annars finns den att köpa hos Phil Cassidy. Redigerad 6 september, 2004 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zunken Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Ahh!! Ingen som kan hjälpa mig med "Dildo Dodo"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 (redigerad) Ahh!! Ingen som kan hjälpa mig med "Dildo Dodo"? Det är ju bara att flyga runt, eller? edit: igenom ringarna? Redigerad 6 september, 2004 av AlexXx91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts