Murray Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 No problemos för mig....har precis fått ny dator asskönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elite-Mannen Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 Okey grabbs ^^. Only time will tell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 11 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2004 Du ser skaer på längre håll med högre draw distance. Vad är "skaer"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Vad är "skaer"? saker ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 hm , min gissning är att spelet kommer vilja ha över 512MB snabbt ram-minne för att flyta på bra.T.e.x FarCry vill ha 768 och över för att det ska flyta på fin grafik.Kommer nog inte vara så grafikkortskrävande , om man inte är alltför kräsen så kommer nog ett Geforce FX5200 duga bra. Men det kommer vara processor krävande ! Om man ska tro på allt som sagt , det ska vara så enormt stort osv , så kommer det dra processorkraft. Räkna med 2.5GHZ och över. Nej nu ska jag krypa tillbaka i min gamla grotta och spela Doom 3 igen Haha, du är bra knäpp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adtranz Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 typ från -98 eller nåt.. till 04, till typ mitten av augusti 04a, när ja skaffa ett nytt kort.. 6 år allså. edit. min dator är iaf ihopplockad 98 tror att kortet var i från början.. Lögn på rak arm... Geforce 2 kom ut mellan 2000-2001! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 (redigerad) skumt värre, isåfall är kom d nytt kort på farsans jobb, fick datorn därifrån.. satte la in kortet när ja fick datorn.. Redigerad 20 september, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Jag får ny data vart tredjeår så jag klarar mig nog. får ny i januari och då har endå inte gta sa kommit till pc.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 hm , min gissning är att spelet kommer vilja ha över 512MB snabbt ram-minne för att flyta på bra.T.e.x FarCry vill ha 768 och över för att det ska flyta på fin grafik.Kommer nog inte vara så grafikkortskrävande , om man inte är alltför kräsen så kommer nog ett Geforce FX5200 duga bra. Men det kommer vara processor krävande ! Om man ska tro på allt som sagt , det ska vara så enormt stort osv , så kommer det dra processorkraft. Räkna med 2.5GHZ och över. Nej nu ska jag krypa tillbaka i min gamla grotta och spela Doom 3 igen Så du påstår alltså att SA skulle ha mycket högre systemkrav än de till t.ex. Doom 3? Du kommer bli mycket besviken när det släpps, om du har så här höga förväntningar av spelets grafik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elite-Mannen Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Men knasboll =P ? Har du spelat Doom 3 på bra grafik nån gång ? Då behöver du det värsta av allt...nästan.Du ska inte lita på det som står på spelkartonger...Med Minimum req`s menas att om du har sån hårdvara kommer du få IGÅNG spelet inte spela det bra. Förstår du , gubben ? Pussar ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts