Jump to content

Systemkrav

danil89
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 49
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

hm , min gissning är att spelet kommer vilja ha över 512MB snabbt ram-minne för att flyta på bra.T.e.x FarCry vill ha 768 och över för att det ska flyta på fin grafik.Kommer nog inte vara så grafikkortskrävande , om man inte är alltför kräsen så kommer nog ett Geforce FX5200 duga bra. Men det kommer vara processor krävande ! Om man ska tro på allt som sagt , det ska vara så enormt stort osv , så kommer det dra processorkraft.

Räkna med 2.5GHZ och över.

Nej nu ska jag krypa tillbaka i min gamla grotta och spela Doom 3 igen :)

Haha, du är bra knäpp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...
hm , min gissning är att spelet kommer vilja ha över 512MB snabbt ram-minne för att flyta på bra.T.e.x FarCry vill ha 768 och över för att det ska flyta på fin grafik.Kommer nog inte vara så grafikkortskrävande , om man inte är alltför kräsen så kommer nog ett Geforce FX5200 duga bra. Men det kommer vara processor krävande ! Om man ska tro på allt som sagt , det ska vara så enormt stort osv , så kommer det dra processorkraft.

Räkna med 2.5GHZ och över.

Nej nu ska jag krypa tillbaka i min gamla grotta och spela Doom 3 igen :)

Så du påstår alltså att SA skulle ha mycket högre systemkrav än de till t.ex. Doom 3?

Du kommer bli mycket besviken när det släpps, om du har så här höga förväntningar av spelets grafik :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor