Mr Johnson Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Han menade nog 1 år mellan releasen av Far Cry och GTA:SA till PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Han menade nog 1 år mellan releasen av Far Cry och GTA:SA till PC aa precis, tack för att nån fatta (och läste quote?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 VC hade väl minimikrav på 900Mhz och 256mb RAM väl? och 32mb grafikkort. så säg kanske 1.2-1.3 Ghz CPU, 512MB RAM och 64 MB Grafik kort? detta är ingen kvalificerad gissnign iof men men =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 VC hade väl minimikrav på 900Mhz och 256mb RAM väl? och 32mb grafikkort. så säg kanske 1.2-1.3 Ghz CPU, 512MB RAM och 64 MB Grafik kort? detta är ingen kvalificerad gissnign iof men men =P 512mb kommer knappast vara de officiella kraven, Doom3's officiella krav är 384mb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 låter rätt troligt förutom ramen =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Vem snackar om ps2? jag pratar Far Cry releasen.. va la runt maj, juni? och SA till PC, i maj? så tjöta inte. edit: om nu chiligr menade fc som i Far Cry, jag antog det iaf. d va d ja syfta på, men ja fatta inte va du mena....no ofence Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 (redigerad) d va d ja syfta på, men ja fatta inte va du mena....no ofence det är lugnt.. sorry om ja lät sur =P hmm du kommentera ju inte att ja räknade "fel" det va ju bara tigern å marx, :S Redigerad 6 september, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 det är lugnt.. sorry om ja lät sur =P hmm du kommentera ju inte att ja räknade "fel" det va ju bara tigern å marx, :S haha nej du verka inte sur d va mest att d ja sa skulle feltolkas ja oroa mig för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Bla bla bla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 7 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 Jag har en 2000+ ghz AMD Ahlton XP och 512 mb ram-minne, ett ATI Radeon 9200 SE och jag kan köra GTA Vice city utan problem. Jag har en hårddisk med kanske 60 gigabyte ledigt och jag har Windows XP. inbyggt ljudkort. Datorn är 1.5 år gammal + Grafikkortet är bara någon månad gammalt. En liten fråga: Vad är Draw Distance? Ska man öka det för att få bättre bild eller ska man sänka det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 En liten fråga: Vad är Draw Distance? Ska man öka det för att få bättre bild eller ska man sänka det? Du ser skaer på längre håll med högre draw distance. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 Tror ni att spelet blir lika krävande som FC?? Kommer en P4, 512 mb rdr och g3 ti500 klara det (tror ni)? Börjar bli lite orolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 funkar säkert, mitt P4 (1,68 GHz), 512 mb ram, och ATI Radeon 9600xt 128 mb funkar fint.. Doom 3 funkar också fint.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 Tror ni att spelet blir lika krävande som FC?? Kommer en P4, 512 mb rdr och g3 ti500 klara det (tror ni)? Börjar bli lite orolig. ditt grafki kort e för gamalt men du kan alltid hoppas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 ditt grafki kort e för gamalt men du kan alltid hoppas äsch ja klara mig flera år med ett gammalt GeForce 2 32 mb =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 I HUR många år och från vilket årtal till vilket årtal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 (redigerad) I HUR många år och från vilket årtal till vilket årtal? typ från -98 eller nåt.. till 04, till typ mitten av augusti 04a, när ja skaffa ett nytt kort.. 6 år allså. edit. min dator är iaf ihopplockad 98 tror att kortet var i från början.. Redigerad 9 september, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elite-Mannen Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 hm , min gissning är att spelet kommer vilja ha över 512MB snabbt ram-minne för att flyta på bra.T.e.x FarCry vill ha 768 och över för att det ska flyta på fin grafik.Kommer nog inte vara så grafikkortskrävande , om man inte är alltför kräsen så kommer nog ett Geforce FX5200 duga bra. Men det kommer vara processor krävande ! Om man ska tro på allt som sagt , det ska vara så enormt stort osv , så kommer det dra processorkraft. Räkna med 2.5GHZ och över. Nej nu ska jag krypa tillbaka i min gamla grotta och spela Doom 3 igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 hm , min gissning är att spelet kommer vilja ha över 512MB snabbt ram-minne för att flyta på bra.T.e.x FarCry vill ha 768 och över för att det ska flyta på fin grafik.Kommer nog inte vara så grafikkortskrävande , om man inte är alltför kräsen så kommer nog ett Geforce FX5200 duga bra. Men det kommer vara processor krävande ! Om man ska tro på allt som sagt , det ska vara så enormt stort osv , så kommer det dra processorkraft. Räkna med 2.5GHZ och över. Nej nu ska jag krypa tillbaka i min gamla grotta och spela Doom 3 igen Ta ut huvudet ur arslet och skaffa en verklighetsuppfattning när det gäller SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 W0RD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts