Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Jag äger redan: *Malibu club *poleposition *Film studion *Hayman Condo *El Swanko Casa *skumole Schack *Cherry poppers *sunshine auto's *print works Vilka byggnader kan man gör uppdrag åt och vart ligger dom? Kan nån som vet göra en lista?? Vart ligger kaufman cabs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robert86 Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 norr om print works, nåra kvarter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Titta på kartan du fick med spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robert86 Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 vilken karta??? jag tror inte jag har nån, inte för att det spelar nån roll men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Jag fick IaF med en karta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robert86 Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 förhandsbokade du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 ja ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 17 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Titta på kartan du fick med spelet den är i mitt andra hem =( hur som helst...NU HAR JAG KLARAT SPELET Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 vad är sista uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 17 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 vad är sista uppdraget? Säger jag inte =P=P=P=P...d.et ska man ju inte veta i förvög Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Jag fick också med en karta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robert86 Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 sista uppdraget är.... blunda dom som inte vill veta....... I vercetti estate kommer sonny forelli och några andra gubbar. då visar det sig att Lance Vance är en bluff. Han har varit på den andra sidan hela tiden. Man dödar båda efter ett tag och man har klarat spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Jag äger alla hideouts och alla företag och har klarat dom.......klarade precis sunshine autos då man ska leta bilar och ställa i det garaget....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robert86 Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Jag äger alla hideouts och alla företag och har klarat dom.......klarade precis sunshine autos då man ska leta bilar och ställa i det garaget....... var hittade du idaho och rancher? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
2-Balls Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 kan nån hjälpa mig jag har gjort då två updragen med pilip vad ska man göra sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 var hittade du idaho och rancher? 1.idaho hittade jag på första ön...... 2.rancher va väl inte så svår.......titta på bägge öarna om du e smart....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts