Jacker Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 "Försök inte lura mig gosse, jag inga konster tål...". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtavc_fan Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Det finns visst ett demo!! Gå till EB-Games Tradition i Trollhättan så kan man spela det! Ska dit idag Elerhur? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Det finns visst ett demo!! Gå till EB-Games Tradition i Trollhättan så kan man spela det! Ska dit idag Men sluta ljug. Dom har inte ens fått spelet än. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Va fan det är sant!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Snappa några bilder med en kamera då, så får vi se. Är det sant ska jag äta en skål majs. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Och jag ska äta 2 st hela gurkor... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Snappa några bilder med en kamera då, så får vi se. Är det sant ska jag äta en skål majs. Finns det ett demo ska jag ett en skål bajs. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Snappa några bilder med en kamera då, så får vi se. Är det sant ska jag äta en skål majs. Känns som om du inte gillar majs? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 Känns som om du inte gillar majs? Haha! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 13 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2004 varning? jag gillar inte folk som andvänder kaazaa, dc, dc++ osv det är väl inte värt en varning att jag försöker sabba för såna puckon hahahahaha vilken tönt föresten varför gillar du inte dem ? För att de tankar warez? slår vad om att du sitter bakom 56 kbit eller att dina föräldrar förbjuder dig att använda sånna program Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 stäng tråden tack!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 hehe mmm den börjar bli lite offtopic men det gör inte mig nått Beträffande demot : Hur fan skulle R* släppa ett demo till en sketen affär i lilla Trollhättan men inte till typ OPSM, eller någon annan stor speltidning. Dessutom verkar det ganska skumt att ingen skulle fått reda på det utom ni som spelat det... F.n. är det bara att vänta till 29:e oktober dagen världen ska minnas som den underbaraste dagen någonsin... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 hahahahaha vilken tönt föresten varför gillar du inte dem ? För att de tankar warez? slår vad om att du sitter bakom 56 kbit eller att dina föräldrar förbjuder dig att använda sånna program 2 mbit är det faktiskt och jag har självklart andvänt kaaza och laddat ner låter som jag redan äger på riktiga lagliga cdskivor gillar man ett band så ska man ju stödja den artisten finansiellt så att denne kan skapa mer musik, om alla idioter tankade så skulle ju musikbranchen gå i KK Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zunken Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Herregud hur ska man kunna ha råd att köpa cd-skivor när man hr ett studiebidrag på hela 950 kr i månaden som ska räcka till allt annat? orsaken till att många laddar ner musik m.m är att det är så jävla dyrt att köpa... Jag menar 500 spänn för ett dataspel? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 alltså.. skulle inte dom personerna så ger ut skivorna vara så j*vla snåla så skulle skivorna kosta myyycket minder.. får inte skvbolagen 60+% av priset? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Nu kom vi lite offtopic va? *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts