Jump to content

Demo

Coppy
 Share

Recommended Posts

varning? jag gillar inte folk som andvänder kaazaa, dc, dc++ osv det är väl inte värt en varning att jag försöker sabba för såna puckon

hahahahaha vilken tönt

föresten varför gillar du inte dem ? För att de tankar warez? slår vad om att du sitter bakom 56 kbit eller att dina föräldrar förbjuder dig att använda sånna program

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hehe mmm den börjar bli lite offtopic men det gör inte mig nått

Beträffande demot : Hur fan skulle R* släppa ett demo till en sketen affär i lilla Trollhättan men inte till typ OPSM, eller någon annan stor speltidning.

Dessutom verkar det ganska skumt att ingen skulle fått reda på det utom ni som spelat det...

F.n. är det bara att vänta till 29:e oktober dagen världen ska minnas som den underbaraste dagen någonsin...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hahahahaha vilken tönt

föresten varför gillar du inte dem ? För att de tankar warez? slår vad om att du sitter bakom 56 kbit eller att dina föräldrar förbjuder dig att använda sånna program

2 mbit är det faktiskt och jag har självklart andvänt kaaza och laddat ner låter som jag redan äger på riktiga lagliga cdskivor

gillar man ett band så ska man ju stödja den artisten finansiellt så att denne kan skapa mer musik, om alla idioter tankade så skulle ju musikbranchen gå i KK

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...