Coppy Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 På direct connect så såg jag att nån sa att dem hade ett gta sa demo finns det? Om det finns var kan man ladda hem det då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Dom ljuger! R* har aldrig släppt ett demo på nåt av sina GTA spel (iaf inte dom i 3D). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Nej det finns inget demo. Det kommer inte heller skapas ett demo. Sen så är inte ens PC versionen skapad än, så det skulle vara ett PS2 demo i så fall, nää. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Låter inte speciellt troligt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Om där finns ett pc demo ute så skulle de ju talats om de överallt.. om de inte va en läkt version men de tror ja ju knappast då dom somsagt inte arbetat så mycke med pc verisonen. Så med andra ord.. om de finns ett GTA: Sa demo så är min röv ett sjöflygplan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Isf en hackad beta eller dylikt, men du ska akta dig för sånt där som du inte är 100% säker på, man vet aldrig vad det kan vara jag menar hur svårt är det att byta namnpå ett virus till "GTA: sa demo" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alban-apa Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 jag har GTA:sa demot, det heter troyan free på dc++, dom har döpt om det för att ingen ska ladda ner det, testa så får ni se Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Eller hur? Det där är nästan värt en varning. Det finns inget SA-demo och kommer troligtvis aldrig att finnas. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Kanske en gta vc demo som dom lagt in virus i med en binder... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Eller hur? Det där är nästan värt en varning. Det finns inget SA-demo och kommer troligtvis aldrig att finnas. Håller me er andra. Det finns garanterat inget demo... Finns det några stora spel tillverkare idag som gör en demo? Jag har dock inget sätt på LÄÄÄÄNGE... Fast Hultis... Vem ska få en varning och varför? (Nyfiken) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Kanske en gta vc demo som dom lagt in virus i med en binder... Fanns inget demo på VC heller. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Fanns inget demo på VC heller. Nä precis... Om inte en tönt gjorde ett egen demo hahaha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Inga stora spel som har demo sa du? Kolla bara Hitman Contracts... Eller det kanske inte var ett stort spel? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Fast Hultis... Vem ska få en varning och varför? (Nyfiken) Den där apan där uppe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 kan iofs menat att han har lagt SA trailern i sin share..? inte att han hade ett demo.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zunken Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 jag har GTA:sa demot, det heter troyan free på dc++, dom har döpt om det för att ingen ska ladda ner det, testa så får ni se Hmm...kan detta vara sant? Hmm...Nää skulle inte tro det... men du kan väl bevisa det med några fina screens? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 Det är skillnad på demo och demo. Det finns ett rullande demo på San Andreas, dvs trailern. Inget annat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alban-apa Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 varning? jag gillar inte folk som andvänder kaazaa, dc, dc++ osv det är väl inte värt en varning att jag försöker sabba för såna puckon Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 tss. jag gillar inte såna som använder kazaa, men inge fel på direct connect, me dagens jävla skivpriser, biopriser å spelpriser också, plus det är inte olagligt att använda nerladdningsprogram, och där har man en till anledning att använda dc, apb, dom gör ju tusan lika mycket olagligt som dom som använder dc. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Det finns visst ett demo!! Gå till EB-Games Tradition i Trollhättan så kan man spela det! Ska dit idag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts