Ludde Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Jag blev lite inspirerad till dena topicen från Hehe stunt! topicen .Min värsta skada va när jag,för 4 år sen,åkte inlines och någon en kille på området sprang på mig så jag knäckte handleden och handledskulan hoppade ur led så min handled såg helv äckligt sjuk ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Det finns redan en sån här topic... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Och gissa vem som skapade den?? JAG!!! Den heter skador och dylikt... bara att söka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 min är när jag skulle vara cool för nåra kompisar på min cykel jag åcke ner från en nedförsbacke utan att hålla i styret men jag skadade mig inte så mycke bara litte Brain-damage lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 min är när jag skulle vara cool för nåra kompisar på min cykel jag åcke ner från en nedförsbacke utan att hålla i styret men jag skadade mig inte så mycke bara litte Brain-damage lol Det finns redan en topic skriv i den!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 min är när jag skulle vara cool för nåra kompisar på min cykel jag åcke ner från en nedförsbacke utan att hålla i styret men jag skadade mig inte så mycke bara litte Brain-damage lol Ja det är därför du är som du är. Neä ja bara skoja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Ja det är därför du är som du är. Neä ja bara skoja. hmmm jag undrar vad som ska bli mitt nästa trick för min kompisar jonglera med knivar kanske? hmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 hmmm jag undrar vad som ska bli mitt nästa trick för min kompisar jonglera med knivar kanske? hmm Motorsågar!!! Motorsågar!!! Motorsågar!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Motorsågar!!! Motorsågar!!! Motorsågar!!! ja!!! tack för iden jag skickar en bild på mig i morrgon när jag jongler med MOTORSÅGAR mohhaaaa!!............................................................................................BARN GJÖR INTE SOM JAG!!!! DÅ KAN NI BLI AV MED NÅN KROPPSDEL MOHAAA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 ja!!! tack för iden jag skickar en bild på mig i morrgon när jag jongler med MOTORSÅGAR mohhaaaa!!............................................................................................BARN GJÖR INTE SOM JAG!!!! DÅ KAN NI BLI AV MED NÅN KROPPSDEL MOHAAA Undra vilken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Undra vilken. ja det beror på.. hur den landar om man missar mohhaaaa! jag tränade nyss och då hade jag tur! jag blev bara av med högra bennet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 ja det beror på.. hur den landar om man missar mohhaaaa! jag tränade nyss och då hade jag tur! jag blev bara av med högra bennet Hmm....skämt ska inte vara för långdragna....sluta upp med det här det är ingen spam tråd!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Hmm....skämt ska inte vara för långdragna....sluta upp med det här det är ingen spam tråd!!! Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 Jag fick ett trädsvärd upp i gommen en gång, gjorde rätt så förbannat j-a ont Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 F**N vad klantigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 Jag fick ett trädsvärd upp i gommen en gång, gjorde rätt så förbannat j-a ont Det finns en annan topic...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 Min värsta skada är: Jag vrickate vänstra foten och bägge händerna! Kött såret har inte gått över än och det var för 3 år sen!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 ohhh det måste göra ont Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 Lyssna på vad dom säger!!! Det finns redan en sån här topic!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts