Pimpen Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Rednecks (cirka början av 1900 talet) var män/kvinnor som arbetade på bomullsplantage. hade skjortor och blev väldigt bränd på halsarna. Därav kom ordet Redneck. Dom hade också längre hår för att skydda sig mot solen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 jahapp bra o veta om man ska spela sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Rednecks (cirka början av 1900 talet) var män/kvinnor som arbetade på bomullsplantage. hade skjortor och blev väldigt bränd på halsarna. Därav kom ordet Redneck. Dom hade också längre hår för att skydda sig mot solen. Kul! Jätteroligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pastor Richards Skrivet 6 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Intressant info Pimpen, sant eller inte. OM nu rednecksen skulle komma tillbaka vore ju det en perfekt öppning för att få tillbaka John Florida Hickory från VC, ni vet, sydstatar galningen på VCPR som slogs för ett självständigt Florida. Han kunde typ vara rednecksens ledare i SA efter att ha misslyckats i VC att få Florida självständigt ger han sig på SA istället eller ngt i den stilen. Bara en tanke "Jumpin' Jehosaphat. You city slickers got more issues than a newsstand. Can we talk business here?" En tanke till, nån annan än jag som tycker att Alex Shrub påminner ganska mycket om George W. Bush? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alban-apa Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 (redigerad) En tanke till, nån annan än jag som tycker att Alex Shrub påminner ganska mycket om George W. Bush? inte utseendet kanske men stilen är ganska likt (transvestit), hohohoooo edit: han är faktiskt ganska lik bush när han är utklädd när jag tänker efter Redigerad 6 september, 2004 av alban-apa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pastor Richards Skrivet 6 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Menade beteende mässigt givetvis. Fast nu när du säger det så e han rätt lik i nätstrumpor och högklackat också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zunken Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Haha kommer ni ihåg det där "gänget" i 1:an som gick på rad och sjöng? Sen slog man ner deras ledare och ledde ner dem i vattnet eller vände sig om och grillade dem med flamthrower (stavning?).... Fan va fräckt det hade varit om de gjorde en comeback i SA... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 Dom fanns i GTA2 också. Det är väl dom som heter 'Hari Krishna' ? Eller har jag fått allt om bakfoten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 Ja. Dom fanns med i GTA 2. Men som 'Rednecks'. http://www.oddstuff.se/images/SYDstat.jpg Jag ska fan mörda så många jag kan i GTA: SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alban-apa Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 Haha kommer ni ihåg det där "gänget" i 1:an som gick på rad och sjöng? Sen slog man ner deras ledare och ledde ner dem i vattnet eller vände sig om och grillade dem med flamthrower (stavning?).... Fan va fräckt det hade varit om de gjorde en comeback i SA... gouranga gruppen som spelar fjantig musik när dom joggar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zunken Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 gouranga gruppen som spelar fjantig musik när dom joggar? Hahah ja.... (Hmm..har aldrig spelat 2:an så mycket...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts