Pastor Richards Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 I och med att spelet kommer utspelas en del ute på landet, kan det betyda att vi får se rednecksen igen, från GTA II? Vore ju så klockrent!!! Det påminner mig också om att det fanns 3 olika gäng i 2:an, där hade man respekt-mätare och jag tycker man styrts lite väl mycket av handlingen i dom senaste GTA spelen. I Liberty City blir man ju dödsfiende med kineserna, italienarna och colombianerna. I Vice City har man inget val än att bli evigt hatad av hatierna. Nu ska det iofs finnas 15 olika gäng i GTA SA, men det vore kul att få tillbaka respekt-mätaren igen, åtminstone när man varvat spelet eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Hahaha ja, respekt mätaren skulle sitta fint igen! Jag är nästan 100 % säker på att Rednecks kommer tillbaka. Vilka ska annars styra bondgårdarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Rednecksarna, jo dom saknar man ju.. Dom kommer kanske ha skördetröskor till fordon och spaden till vapen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Inget illa mot dig Tojo men dom har nog nåt hagelgevär typ men dom kanske har två vapen spade (som Tojo sade) och hagelgevär. Men Rednecks var coola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Inget illa mot dig Tojo men dom har nog nåt hagelgevär typ men dom kanske har två vapen spade (som Tojo sade) och hagelgevär. Men Rednecks var coola. Det e lungt.. Jag skoja ju bara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 mmm, tänk om Mitch Baker beslutat sig för att varva ner lite och flytta gänget till California... Där bor han på han på en stor farm med grisar och kor... ( långsökt men vafan ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Jo vore nåt om dom vore tillbaks ! Men helst skulle jag vilja att zaibatsu var tillbaks , mitt favorit gäng i GTA 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Jag vill se den ryska maffian. Den vore väldigt inressant att utföra uppdrag hos... Även de överreligösa typerna... Krhishma? De var ju grymt coola! Respekt mätaren känns lite omodern. Jag menar man kan väl inte vinna någons respekt genom att döda någon annan, eller kan man? Om R* utvecklar respektmätaren så att det finns flera faktorer som spelar in (t om "gangcolors" verkar ju spela in) så vore det iofs trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Vill rätta dig det stavas Krishna (väll). Jag vill egentligen ha respekt mätaren men det skulle inte funka eftersom CJ har ett eget gäng så kan han ju inte få respekt bland andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 mmm, tydligen har ju The Ballas ( rivalgäng i SA ) kontakter med ryssmaffia så det vore väl kanske inte alltför konstigt om de dök upp ( källa: gatasanandreas.net Urdrag ur texten om The Ballas :The Ballas have been around since the 1970's - Involved in drug dealing, gang banging, prostitution, arms dealing, vandalism, degeneracy, but mainly, the cocaine trade.T hought to have ties with Mexican (Drugs), and Russian (Weapons) Mobs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Jo vore nåt om dom vore tillbaks ! Men helst skulle jag vilja att zaibatsu var tillbaks , mitt favorit gäng i GTA 2 Jag gjorde en tråd om det för ett tag sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Jag vill ha tillbaka Zaibitsu (Stavning? ). Älskade dom i GTA2, deras bilar, och deras utseende, deras uppdrag, allt! Hoppas verkligen dom är med igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Jag vill ha tillbaka Zaibitsu (Stavning? ). Älskade dom i GTA2, deras bilar, och deras utseende, deras uppdrag, allt! Hoppas verkligen dom är med igen Zaibatsu * Också mitt favorit gäng i gta 2 , som jag sa förut...vore också roligt om looneys var tillbaks , dom hade så mobbade bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Efter som man får respekt efter vilka klädder man har och hur man ser ut. Det blir kanske som en respekt mättare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Även de överreligösa typerna... Krhishma? De var ju grymt coola! Harikrishna typ. Det är väl förövrigt bekräftat att man skall kunna skaffa respekt hos olika gäng? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Tufft det vore att va ovän med typ 14 st gäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Harikrishna typ. Det är väl förövrigt bekräftat att man skall kunna skaffa respekt hos olika gäng? Men svårt att stava till Hare Krishna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Live high, live true, live Zaibazu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Vilka gäng, mer än den ryska maffian, härjar på område numero 3 i GTA 2? Rednecks är väl bestämt på bana 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Men svårt att stava till Hare Krishna. Nej Hare Krishna är inte svårt att stava. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts