Jump to content

Return of the "Rednecks"?

Recommended Posts

I och med att spelet kommer utspelas en del ute på landet, kan det betyda att vi får se rednecksen igen, från GTA II? Vore ju så klockrent!!!

Det påminner mig också om att det fanns 3 olika gäng i 2:an, där hade man respekt-mätare och jag tycker man styrts lite väl mycket av handlingen i dom senaste GTA spelen. I Liberty City blir man ju dödsfiende med kineserna, italienarna och colombianerna. I Vice City har man inget val än att bli evigt hatad av hatierna.

Nu ska det iofs finnas 15 olika gäng i GTA SA, men det vore kul att få tillbaka respekt-mätaren igen, åtminstone när man varvat spelet eller nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill se den ryska maffian. Den vore väldigt inressant att utföra uppdrag hos...

Även de överreligösa typerna... Krhishma? De var ju grymt coola! :wub:

Respekt mätaren känns lite omodern. Jag menar man kan väl inte vinna någons respekt genom att döda någon annan, eller kan man?

Om R* utvecklar respektmätaren så att det finns flera faktorer som spelar in (t om "gangcolors" verkar ju spela in) så vore det iofs trevligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

mmm, tydligen har ju The Ballas ( rivalgäng i SA ) kontakter med ryssmaffia så det vore väl kanske inte alltför konstigt om de dök upp

( källa: gatasanandreas.net

Urdrag ur texten om The Ballas :The Ballas have been around since the 1970's - Involved in drug dealing, gang banging, prostitution, arms dealing, vandalism, degeneracy, but mainly, the cocaine trade.T

hought to have ties with Mexican (Drugs), and Russian (Weapons) Mobs.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor