Jump to content

FreeHosting Donera!

Tedfallkv
 Share

Recommended Posts

http://www.fh-donate.tk Donera till dom! Den som vill asså.. jag hade min sida där på lixom. Han som äger servern. Skitbra support och sånt. Men servern krascha för han. och då säger jag fan! Min sida NHLXtreme som jag skulle öppna precis.. han han ju att ta backup och sånt. men servern är helt kaput.. har donerat 300 spänn. kanske är onödigt. men nu ska han ju skaffa bättre så sket jag i vilket. Men de som vill kan donera om de har lust. Min sida har fungerat bra där tills servern "kraschade".. :'(
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jo det är min Adress.. men jag känner han som ägde servern. så han får låna min Paynova och Paypal adress men tro ni att jag vill bara tjäna pengar på det. men det är ju bedrägeri. Varför skulle han ljuga? :wub:

hmm, varför inte?

det finns ju ingen garanti att han ens sätter upp servern när man donerat...

säkrare att bara skaffa ett konto på gtasajten uf eller något om man vill ha webhosting...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle någon lånat ditt konto för att ta emot donationer? :angry:

Den där donations-sidan kan inte vara så seriös med tanke på det dåliga språket och det skulle mycket väl kunna vara du som skapat den för att lura folk på pengar.

Om det är som du säger varför byter du inte bara till ett annat webhotell?

Redigerad av Arvid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför skulle jag göra det? Hos han får jag vad jag vill typ. bara för att jag känner han.. och dåligt språk kan jag också förstå att han har använt. Men det har ju inget med att göra hur bra han sköter allt med tjänsterna. :angry: Men ni som inte vill donera behöver inte det. står ju klart och tydligt varför ska ni börja klaga om "bedrägeri". tro ni att det är det skit i att donera. så enkelt är det ju. Men finns ju iallafall 2 st som har donerat ca: 200kr tillsammans nu.. 500kr med mig då. Den som verkligen tror på att han ska sätta upp en ny server donerar ju om dom vill. och dom som tror att det är jag som har satt upp sidan kan ju skita i det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor