heat Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 är det bara jag som ser fram emot en tvåa till världens bästa spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 GTA2 har redan kommit om du inte visste det. Det är GTA: SA som är på G nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Fattar inte varför alla e så galna över det spelet. Skjut gulliga utomjordingar, sno fordon och en sepparat knapp för att kasta granater, och såklart: en hjälte som e kär i ett datorprogram! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 GTA2 har redan kommit om du inte visste det. Det är GTA: SA som är på G nu! HAHAHA! Ja om HALO var världens bästa spel när det kom vet jag inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 4 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 GTA2 har redan kommit om du inte visste det. Det är GTA: SA som är på G nu! haha det var inte gta jag menade utan HALO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 4 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 (redigerad) Fattar inte varför alla e så galna över det spelet. Skjut gulliga utomjordingar, sno fordon och en sepparat knapp för att kasta granater, och såklart: en hjälte som e kär i ett datorprogram! och det får man höra av ett nintendo freak. Redigerad 4 september, 2004 av heat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 GTA2 har redan kommit om du inte visste det. Det är GTA: SA som är på G nu! mwahahaha, den var kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Fattar inte varför alla e så galna över det spelet. Skjut gulliga utomjordingar, sno fordon och en sepparat knapp för att kasta granater, och såklart: en hjälte som e kär i ett datorprogram! Multiplayer är iaf kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Multiplayer är iaf kul! Som sat*n Men jag har en liten fråga, varför heter topicen Halo 2, när det står i dess "beskriving" att man kan snacka om Halo här? Det är ju två olika spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 4 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Som sat*n Men jag har en liten fråga, varför heter topicen Halo 2, när det står i dess "beskriving" att man kan snacka om Halo här? Det är ju två olika spel det tänkte jag inte på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Jag längtar iaf till det som sat*n! Lätt att man ska lira det på xboxlive... Kul ska det till och bli! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Har precis sålt Xboxen! Kanske ska köpa det till PC, men om det blir lika dåligt till pc som Halo köper jag nog Sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
empa Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 halo är roligt på xbox men data trötna jag på det men en dell säger om man klarar ut det på svåraste så blir det en anurlunda film vilken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 (redigerad) det är inte lätt att förstå vad du pratar om när du inte har punkter eller delar av texten jag tycker halo2 kommer bli jättecoolt hoppas det blir fler större banor bara det blir coolt blev besviken på singleplayer dock för man fick ju aldrig se hans ansikte om jag kommer ihåg rätt Redigerad 8 september, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 8 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 det är inte lätt att förstå vad du pratar om när du inte har punkter eller delar av texten jag tycker halo2 kommer bli jättecoolt hoppas det blir fler större banor bara det blir coolt blev besviken på singleplayer dock för man fick ju aldrig se hans ansikte om jag kommer ihåg rätt jo han tog av hjälmen i slutet men man fick inte se hans ansikte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 jo han tog av hjälmen i slutet men man fick inte se hans ansikte. lite tragiskt, fast det är coolt att det är ett mysterium borde man inte kunna öppna 3d modellen och kolla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 lite tragiskt, fast det är coolt att det är ett mysterium borde man inte kunna öppna 3d modellen och kolla? Slår vad om att han inte har något huvud isf, möjligtvis en stor svart fyrkant eller något liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nike Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 är det nån som vet när det kommer ut det finns inget bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 9 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 är det nån som vet när det kommer ut det finns inget bättre 11 november tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 och såklart: en hjälte som e kär i ett datorprogram! Kär i ett dataprogram? Det är ha inte, har du ens spelat det Och angående den filmen som visas om man klarar det på 'legendary', så är det att en soldat och en Convenant står och bråkar och drar i en k-pist, varefter skeppet sprängs och dom kramar om varandra... "This is it, baby. Hold me" askul 11 November släpps det, ja. Jag har bokat specialutgåvan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts