skribb Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Det är typ nästan normalpris Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Håller inte koll på sånt. Är knappt på konserter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 10 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 de e väl bara såplatser i frysan? köpte min biljett för 380 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 I Frysen är det bara ståplatser ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bossebass Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Bäst just nu: Dark Tranquility Vader In flames System of a Down Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Bäst just nu är Disturbed helt klart! Och Ramones är alltid bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Hmm... jag gillar inte Ramones' sångare. Han lå.. /me gömmer mig för _-MadeMan-_ ....är han borta? Iallafall. Han låter mysko. Isch. Men de har några bra låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Topp3 :'( Ramones sångare Joey Ramone är död. Du kan väl iallafall visa lite respekt ! ( ) /Me springer iväg gråtandes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Hmm... jag gillar inte Ramones' sångare. Han lå.. /me gömmer mig för _-MadeMan-_ ....är han borta? Iallafall. Han låter mysko. Isch. Men de har några bra låtar. Han låter ju som han nyss blivit skjuten och är på lyran! Jävla sladdrig mun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Riktigt jäkla psyco är Meshuggah med låten Elastic på plattan Chaosphere. Lyssna på hela med hög volym är att rekomendera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Hårdrock är SKIT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Hårdrock är SKIT! Ok, trevligt, skapa en tråd om den musikstil du gillar då och låt oss lyssna på vad vi vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Ramones har alltid en plats i mitt hjärta men den är just nu borta ( ). Just nu; Black Sabbath, Slipknot, Rammstein, Guns N' Roses, Led Zeppelin... och massa massa mer hårdrocks band . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Hårdrock är SKIT! Skapa en anti-hårdrockstråd då. Och sluta racka ner på hårdrock för denna tråd är FÖR HÅRDROCK. Hur mogen får man bli... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Äh, han kan inte rå för att han kommit i fel bekantskapskretsar och lyssnar på pojkband. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Du vet om att du är lika omogen som han nu när du klankar ner på andras smak va? Varför måste alla på det här forumet klaga på andras musiksmak? Jag hatar inte skribb för att han gillar att koka yoghurt ( ), han får väl göra det om han vill. Låt folk lyssna på wtf som helst, det är inte andras problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Hårdrock är SKIT! skit är ju en del av allas liv.. plus att den är varm, porös och nödvändig för att inte det ska stanna av så då antar jag att hårdrock är skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 13 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Hårdrock är SKIT! JÄVLA IDIOT!!!!!!! ere här nödvändigt, att skriva skit om topicens ämne?! Jag tänker fortsätta dampa på sånt här eftersom det här är typ de som folk mest bråkar om här på forumet o ja vill få bort såna skumma komentarer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 (redigerad) Jag hatar inte skribb för att han gillar att koka yoghurt ( ), han får väl göra det om han vill. ÅÅÅÅÅÅHHH vad äckligt! Och jag ändrar min syn på hårdrock nu. Hårdrock är inte musik! Vad det bättre för detta är min åsikt, ni andra får tycka bad ni viol? Just nu lyssnar jag mycket på Red Hot Chili Peppers. Redigerad 13 oktober, 2004 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Hatar såna som skriver skit om hårdrock i en topic som just handlar om hårdrock. Om de nu hatar hårdrock varför skriver de här? Just nu lyssnar jag mycket på Red Hot Chili Peppers. Älskar deras musik så möö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts