skribb Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Dope ´spelar ju mest "AÄUGHHAAAA" "SKRIIIIIIIIIIIIK" Och sådant men dom har någon speciell charm som har fångat mitt intresse Du är ju helt dum i huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Du är ju helt dum i huvudet. Tycker om dig med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Tycker om dig med Hahaha, bra försvar grabben. Seriöst, du verkar ju helt ha missuppfattat... tja, allting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Hahaha, bra försvar grabben. Seriöst, du verkar ju helt ha missuppfattat... tja, allting. Men man får väl ändå ha en egen personlig åsikt, och du kunde väl säga att jag hade missupfattat allt istället för att säga att jag var dum i huvudet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Okej... folkmetal alltså. Tycker det är ganska coolt med "mesinstrument" i sån brutal musik. Btw... är fintroll satanistiska? Är inte så haj på det området men "trollhammaren" kanske är nån symbol eller nåt sånt... dom sjunger ju även nåt med hugga kristna blod. Absolut inte! Dom tänker typ när dom sjunger att det är en viking eller liknande och dom gillade ju inte krista speciellt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Absolut inte! Dom tänker typ när dom sjunger att det är en viking eller liknande och dom gillade ju inte krista speciellt mycket. Finntroll är troll och troll avskyr/dödar kristna. Det är vad deras låtar handlar om. Folk Metal handlar inte ofta om satanism, snarare - som i Finntrolls fall - troll, vikingar eller alver et cetera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts