Reve Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Hårdrock är ju skitbra... 80-talet typ. Guns and roses och den stilen är skitbra... även Finntroll. Danny på Idol misshandlade just Sweet child of mine... må han brinna i helvetets eldar. Eller hur var det hemskt! Råkade slå över och blev totalt anstastad av hans "sång". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Hårdrock är ju skitbra... 80-talet typ. Guns and roses och den stilen är skitbra... även Finntroll. Danny på Idol misshandlade just Sweet child of mine... må han brinna i helvetets eldar. Han våldtog låten...jävla kinkig röst han hade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Han våldtog låten...jävla kinkig röst han hade. Han våldtog, lämlästade och misshandlade låten. Hur fan kan man sjunga så dåligt alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Han våldtog, lämlästade och misshandlade låten. Hur fan kan man sjunga så dåligt alltså? Han måste vara bög! Now and then when I see her face, She takes me away to that special place Han sjöng!:Now and then when I see his face, He takes me away to that special place Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 (redigerad) Någon som ska gå på "The unholy alianse 2" eller vad de nu hette..minns inte riktigt De va typ CoB, In flames, slayer....och Nått mer..live band..? Redigerad 21 oktober, 2006 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Någon som ska gå på "The unholy alianse 2" eller vad de nu hette..minns inte riktigt De va typ CoB, In flames, slayer....Nått mer..live Kanske går i Malmö, kompisarna vill ha med mig osv... Vill egentligen inte se något av banden mer än Slayer.. Gillar iofs inte Slayer så mycket längre men dom är klassiska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 (redigerad) Sorcerer Sabaton Machinae Supremacy Solarfall Baboon Rising Greedy Invalid Red Dawn Sinamore Freternia Ages Gone Mina favoriter Redigerad 21 oktober, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 (redigerad) Kanske går i Malmö, kompisarna vill ha med mig osv... Vill egentligen inte se något av banden mer än Slayer.. Gillar iofs inte Slayer så mycket längre men dom är klassiska. Slayer e klassiker jaoo,,men Gillar deras Tunga...musik^^, In flames..Njaaa dom funkar men..Nja..inte de bästa.. vore dock kul att se CoB live..För Första gången BTW..min bror ska gå..Först köpte han 2 sittplatser....sen hitta han 2 ståplatser..man kanske ska köpa dom där sittplatserna(eftersom han inte behöver dom ) och Dra dit Redigerad 21 oktober, 2006 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Slayer e klassiker jaoo,,men Gillar deras Tunga...musik^^, In flames..Njaaa dom funkar men..Nja..inte de bästa.. vore dock kul att se CoB live..För Första gången BTW..min bror ska gå..Först köpte han 2 sittplatser....sen hitta han 2 ståplatser..man kanske ska köpa dom där sittplatserna(eftersom han inte behöver dom ) och Dra dit Jag ska gå i Malmö. Vill ju ha med Frenzy om det går ihop med lovor och allt annat. Men det blir ju Slayer som kommer äga hela skiten. De som är bäst fan. In Flames har bara fått massa fjortis anhängare gillar ej det. Fast har ju väldigt många band fått nu förtiden. Lamb of God kommer väl en av mina poolare stå och dra en skinnahiss till,ToffelJonne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 (redigerad) Mina favoriter: *borta* Redigerad 20 februari, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hardroxer Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 (redigerad) Några av mina favoriter Trivium In Flames The Brainchiggers Norther Throwdown Bullet for my valentine Blood for blood Cradle of filth Dark tranquillity Pain Dry Kill Logic Drowning pool Ill Nino The duskfall Machine head Motograter Raised Fist Rammstein Refused Sick of it all Static-x Soilwork Atreyu Slayer The Haunted Unloco Adema American Headcharge Arch enemy As i lay dying Brazen riot Children of bodom Comeback kid Dope Fear factory Hatebreed It dies today Killswitch engage Metallica Ministry Mower Poison the well Primer 55 Raein Scars of life Orkar inte skriva mer. det får nog räcka Redigerad 21 oktober, 2006 av Hardroxer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Aye rekomenderar: Death. Bathory. Death Breath. Vader. Immortal. Windir. Darkthrone. Decapitated. Necrophagist. Vital Remains. Cryptopsy. Sadus. Mayhem. Satyricon. Burzum. Emperor. Agalloch. Gorgoroth. Drudkh. Nokturnal Mortum. Entombed. Dismember. Psycroptic. Vinterland. Unmerciful. Cannibal Corpse. Vintersorg. Xasthur. Nortt. Morbid Angel. Amon Amarth. Arsonist. Summoning. Wotanorden. Wyrd. Silencer. Obituary. Nargaroth. Týr. Opeth. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 (redigerad) Hakar på trenden och skriver några favoritband Bullet For My Valentine Children of Bodom Cradle of Filth Dark Tranquillity In Flames Lacuna Coil Machine Head Mastodon Metallica Norther Pantera Passenger System of a Down ---------------------------- Hardroxer: Ser att många av mina favoriter finns med i din lista, får ta och kolla upp ett par band där Redigerad 21 oktober, 2006 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Inte många som verkar uppskatta vanlig hederlig death och black metal numera. Synd. Ett tips till er alla: DEATH! Kolla in detta band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 (redigerad) En låt jag faktiskt kan lyssna på är Drowing Pool - Let the bodies hit the floor, och den tycker jag faktiskt är ganska hård. Redigerad 21 oktober, 2006 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Inte många som verkar uppskatta vanlig hederlig death och black metal numera. Synd. Ett tips till er alla: DEATH! Kolla in detta band. Nej,men vad kan det vara för ett spännande band Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Nej,men vad kan det vara för ett spännande band Det vi brukar lyssna på kanske? Nargaroth - Black Metal Ist Krieg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Det vi brukar lyssna på kanske? Nargaroth - Black Metal Ist Krieg. Kanske det,ja. BLACK METAL IST KRIEG! ES IST KRIEG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Kanske det,ja. BLACK METAL IST KRIEG! ES IST KRIEG! Även om det är off-topic så måste jag säga att du verkligen fick till en festlig avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts