Saleen Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Mixtrade med din lista ...nice musiksmakhehe, det vart ingen stor förändring så det blev bra ändå ty Nigga you been bumpin dat radio shiat? Is no good man. Is no good... Jag antar att du lyssnar på hiphop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 hehe, det vart ingen stor förändring så det blev bra ändå ty Jag antar att du lyssnar på hiphop? Delvis. Vart vill du komma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 (redigerad) Delvis. Vart vill du komma? Undrade bara. Redigerad 10 oktober, 2006 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Då vill jag veta varför alla band du lyssnar på spelats på radio det senaste året? Utom möjligtvis Sonata Arctica. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Då vill jag veta varför alla band du lyssnar på spelats på radio det senaste året? Utom möjligtvis Sonata Arctica. Hett tips: Hör med deras respektive bolag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 (redigerad) Då vill jag veta varför alla band du lyssnar på spelats på radio det senaste året? Utom möjligtvis Sonata Arctica. Kan du säga vilka radiokanaler som gjort det ? Har inte hört en enda låt från någon av dem banden på radion. Redigerad 10 oktober, 2006 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Hett tips: Hör med deras respektive bolag. Rätt bra tips faktiskt. Kan du säga vilka radiokanaler som gjort det ? Har inte hört en enda låt från någon av dem banden på radion. Jag generaliserar en aning, men jag har hört 'Tallica, Maiden, GnR, Disturbed, In Flames på Bandit/Rockklassiker, och Papa Roach på NRJ (dock för flera år sedan). Inget ont om dessa band men som vissa vet är jag strängt antimainstream. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Någon som hört Death Breaths skiva? Den släpptes för runt en vecka sedan tror jag. Riktig bra skiva om man gillar old-school death metal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 (redigerad) Favoritband just nu: Soilwork In flames S.O.A.D Disturbed Dream Evil Hammerfall Manowar Children of bodom ...typ. 18 oktober (på onsdag) Släpper både Hammerfall och Dream Evil sina nya plattor btw Redigerad 11 oktober, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Mina favoritband just nu: Soilwork In flames System Of a Down Bullet for my valentine Children of bodom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Har precis börjat lyssna på Norther, riktigt jävla bra band i stil med CoB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Någon som hört Death Breaths skiva? Den släpptes för runt en vecka sedan tror jag. Riktig bra skiva om man gillar old-school death metal. Såg faktiskt reklam om den skivan på tunnelbanan eller i tidningen (minns inte riktigt). Ganska chockerande egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Ok, bortsett ifrån all dessa amerikansk/svensk black metal och death metal. Finns det någon som lyssnar på Japansk Visual Kei musik? Dir en Grey någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Såg faktiskt reklam om den skivan på tunnelbanan eller i tidningen (minns inte riktigt). Ganska chockerande egentligen. Haha, nice. Era favoritgrowlare då? Om ni har några. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Favoritband just nu: In Flames Dream Evil Jag har gått och blivit ett Dream Evil fan dom senaste månadern. I love them Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Jag har gått och blivit ett Dream Evil fan dom senaste månadern. I love them Ny skiva på onsdag inte hört något om/av den men vi får ju hoppas att den blir lika bra som det de gjort tidigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 18 oktober (på onsdag) Släpper både Hammerfall och Dream Evil sina nya plattor btw Hoppas det är någe bra på dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Hoppas det är någe bra på dom Har lyssnat på Hammerfalls nya, bästa de gjort hittills, älskar den För först gången på länge kommer jag skaffa en skiva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Haha, nice. Era favoritgrowlare då? Om ni har några. Kanske kommer bli lynchad nu, men tycker att Dani Filth har en vädligt härlig stämma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Hårdrock är ju skitbra... 80-talet typ. Guns and roses och den stilen är skitbra... även Finntroll. Danny på Idol misshandlade just Sweet child of mine... må han brinna i helvetets eldar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts