GEAS Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Skulle vilja ta chansen och ge lite tips på bra nya hårdrocks band som behöver publicitet: Crazy Lixx Dirty Deeds Åhå, lite Lundaband eh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Åhå, lite Lundaband eh. Oh yeah skånsk hårdrock när den e som bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Oh yeah skånsk hårdrock när den e som bäst "Känner" en gitarrist som lirade bas i Dirty Deeds förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 "Känner" en gitarrist som lirade bas i Dirty Deeds förut. Fun for you jag har kontakt med nästan hela Dirty Deeds och en av deras flickvänner genom helgon Dom e väldigt trevliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Aeuhm Vill ni höra en riktigt bra låt?då ska ni höra på denna! Creed - bullets Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Danzig. Best of the motherfucking best. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Det som spelas mest här just nu: Bathory. Death. Katatonia (depressive rock iofs). Immortal. Necrophagist. Darkthrone. Ja, ungefär något sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Hårdrocken var bäst på 80-talet. Då sjöng dom mer än skrek. När man här hårdrock på radion idag så undrar man vem som blir mördad eller har ont i magen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Hårdrocken var bäst på 80-talet. Då sjöng dom mer än skrek. När man här hårdrock på radion idag så undrar man vem som blir mördad eller har ont i magen hahahaha llololololol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Hårdrocken var bäst på 80-talet. Då sjöng dom mer än skrek. När man här hårdrock på radion idag så undrar man vem som blir mördad eller har ont i magen När hör man hårdrock på radion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 När hör man hårdrock på radion? När man lyssnar på en kanal som spelar hårdrock? Duh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Led Zeppelin är helt jävla underbara. Artikeln i Sweden rock magasine om inspelningen av "In throuh the out door" var äkligt intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 hahahaha llololololol Aye. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Nä tack. Låten som var på melodifestivalen var dålig nog. Varför det? The Poodles skulle ha vunnit. Inte bara för att dom är hårdrockare, utan därför att en del av dom kommer från "okända" band, som ingen hade hört talas om typ, innan melodifestivalen. T.ex två kommer från Zan Clan. Sjungaren har inget band, tror jag, och sista killens band kan jag inte namnet på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Varför det? The Poodles skulle ha vunnit. Inte bara för att dom är hårdrockare, utan därför att en del av dom kommer från "okända" band, som ingen hade hört talas om typ, innan melodifestivalen. T.ex två kommer från Zan Clan. Sjungaren har inget band, tror jag, och sista killens band kan jag inte namnet på. Ja, det är jättebra att mer okända band får uppmärksamhet. Men själva låten gillade jag inte alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Ja, det är jättebra att mer okända band får uppmärksamhet. Men själva låten gillade jag inte alls. Felet på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Lätt Sköna band!!! men viss du glömde Billy talent Nu är det ju så att tråden handlar om hårdrock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Felet på den? Det är inte min stil bara. Jag har svårt för pudelrock och liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 (redigerad) Det är inte min stil bara. Jag har svårt för pudelrock och liknande. Ok. Redigerad 5 juli, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShortyAD_ss Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Själv gillar jag den hårdrocken som fungerar bra när man åker bmx, ett bra ex. är The Blister Exists med SlipKnoT den är jävligt härligt. Sen är Deftones också skit bra tycker jag. Den "äldre" hårdrocken gillar jag inte så super mycket, trots det så diggar jag Motörhead ganska mycket. CKY 10:e Augusti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts