Mr.GTA Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 helt klart är slipknot bäst Duality.. tröttnar fan alldrig att lyssna på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 @Kalan, Har du skrivit den där listan själv? är det på dina favvolåtar eller? The Haunted med skivan One Kill Wonder är ruskigt bra, prova låten Abandon all hope. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Kalan gjorde en Wiboo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 @Kalan, Har du skrivit den där listan själv? är det på dina favvolåtar eller? Ja, jag har skrivit den själv... Vet inte om de är mina favoritlåtar, men de är la rätt bra iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 (redigerad) Ja, jag har skrivit den själv... Vet inte om de är mina favoritlåtar, men de är la rätt bra iaf genomsnittet var ju sådär iaf dragonforce - evening star Redigerad 26 september, 2004 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Iron Maiden - Communication Breakdown. En mycket härlig cover på Zeppelin's klassiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 29 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Iron Maiden - Communication Breakdown. En mycket härlig cover på Zeppelin's klassiker. haha har inte ens hört eller hört talas om att dom gjorde covers......ska "fixa fram" den låten när ja får bredband Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 (redigerad) Lista den bästa låten på varje Metallica-platta: Kill 'em All - Motorbreath Ride The Lightning - Fade To Black Master Of Puppets - Welcome Home (Sanitarium) Garage Days Re-Revisited - Last Caress/ Green Hell ...And Justice For All - Blackened Metallica (Black Album) - Enter Sandman Load - Ain't My Bitch ReLoad - Attitude Garage Inc. - Turn The Page S&M - Devil's Dance St. Anger - Sweet Amber Hade lite dötid höhö. Redigerad 29 september, 2004 av EvilOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Hmm... Kill 'em All - Seek and Destroy Ride The Lightning - For Whom the Bell Tolls Master Of Puppets - Welcome Home (Sanitarium) Garage Days Re-Revisited - Last Caress/ Green Hell ...And Justice For All - Harvester of Sorrow Metallica (Black Album) - Unforgiven Load - ...... ReLoad - ...... Garage Inc. - Turn The Page S&M - Outlaw Torn St. Anger - Shoot Me Again Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Svårt och säga, alla är så jävla bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Svårt och säga, alla är så jävla bra... Det ska inte vara lätt, välj nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 för att följa flödet Kill 'em All - Seek and Destroy Ride The Lightning - Fade to black Master Of Puppets - Battery Garage Days Re-Revisited - Last Caress/ Green Hell ...And Justice For All - One Metallica (Black Album) - Holier than thou Load - King nothing ReLoad - Fuel Garage Inc. - Whiskey In The Jar S&M - Bleeding me St. Anger - Shoot Me Again Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Det ska inte vara lätt, välj nu. Orka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 5 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 tjoho,tjoho nu har ja INFERNOOOOOO.........,e fett gryyyyyyyym TERMINAL SHOW....... kärlek :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Jag tycker knappast det är Motörheads bästa skiva men visst, bra är det. Jag tycker Motörhead är som bäst vid dom lite mer långsamma och rockiga låtarna som Cat scratch Fever tex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 (redigerad) Jag älskar alla Metallicas låtar, men om jag måste välja så. Kill 'em All - Seek and Destroy Ride The Lightning - Fade to black Master Of Puppets - Master of Puppets Garage Days Re-Revisited - Last Caress/ Green Hell ...And Justice For All - One Metallica (Black Album) - Enter Sandman Load - Bleeding Me ReLoad - Unforgiven II Garage Inc. - Astronomy S&M - Nothing Else Matters St. Anger - Frantic Redigerad 5 oktober, 2004 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 5 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 (redigerad) Jag tycker knappast det är Motörheads bästa skiva men visst, bra är det. Jag tycker Motörhead är som bäst vid dom lite mer långsamma och rockiga låtarna som Cat scratch Fever tex. ja mena inte att de va den bästa( har inte hört hela än) ..... de ja sa va att den e bra o att terminal show e ....kärlek . annars e no favvon "ace of spades". edit: ja undrar fortfarande om nån ska på motörhead den 19onde dec? Redigerad 6 oktober, 2004 av chiligr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 ja mena inte att de va den bästa( har inte hört hela än) ..... de ja sa va att den e bra o att terminal show e ....kärlek . annars e no favvon "ace of spades". edit: ja undrar fortfarande om nån ska på motörhead den 19onde dec? Vart är konserten? Är biljetterna slutsålda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 7 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 i ´Fryshuset (Arenan) sthlm. tror no att de finns biljetter kavr..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 http://www2.blocket.se/view/3489527.htm?ca...&l=0&c=1&city=0 Är inte ståbiljetterna han säljer ganska billiga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts