SlIpKnOt Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Någon mer än jag som lyssnar på hardcore, metalcore och grindcore? Verkar ingen som lyssnar på The Dillinger Escape Plan, Between the Buried and Me, Killswitch Engage, Pig Destroyer, Glass Casket, Sleep Terror, Necrophagist, PsyOpus, Spawn of Possession, Slayer, The Haunted mm... OBS: Alla band som jag nämnde är inte hardcore, metalcore och grindcore... Joo.. jag lyssnar på det ibland, soft att lyssna på tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Någon mer än jag som lyssnar på hardcore, metalcore och grindcore? Verkar ingen som lyssnar på The Dillinger Escape Plan, Between the Buried and Me, Killswitch Engage, Pig Destroyer, Glass Casket, Sleep Terror, Necrophagist, PsyOpus, Spawn of Possession, Slayer, The Haunted mm... OBS: Alla band som jag nämnde är inte hardcore, metalcore och grindcore... Jo då. Lyssnar på The Dillinger Escape Plan, Between the Buried and Me, Pig Destroyer, Glass Casket, Necrophagist, Slayer, The Haunted Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Jo då. Lyssnar på The Dillinger Escape Plan, Between the Buried and Me, Pig Destroyer, Glass Casket, Necrophagist, Slayer, The Haunted Praise the lord! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Jag såg Maidens förra sångare och mustach igår på malmö festivalen, sånt jävla drag det va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
loffe Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Jag föredrar carcass. o brutal truth... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Någon mer än jag som lyssnar på hardcore, metalcore och grindcore? Verkar ingen som lyssnar på The Dillinger Escape Plan, Between the Buried and Me, Killswitch Engage, Pig Destroyer, Glass Casket, Sleep Terror, Necrophagist, PsyOpus, Spawn of Possession, Slayer, The Haunted mm... OBS: Alla band som jag nämnde är inte hardcore, metalcore och grindcore... Jag lyssnar på Killswitch Engage och Slayer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Le Tigre!! ...ehm, lite för mjukt och feministiskt för er pubertala hardcoregrabbar, kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 -Totalt Jävla Mörker e roliga..(fast askassa). Just nu så e Crash Diet bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Ablaze my Sorrow Agathodaimon Amon Amarth Anal Cunt Anorexia Nervosa Arch Enemy Arise Armageddon Arthemesia At the Gates Autopsy Behemoth Black Sabbath Bloodbath Bloodred Throne Bolt Thrower Cannibal Corpse Carcass Carnal Forge Coal Chamber Construcdead Cradle of Filth Danzig Dark Funeral Dark Tranquillity Darkthrone Deathstars Decapitated Defleshed Deicide Dimmu Borgir Discharge Dismember Draconian Elysian Fields Emperor Entombed Exploited Finntroll Fission Forsaken Godgory Gorefest Gorerotted Graveworm The Haunted Him Hollenthon Hypocrisy Illdisposed Illnath Immortal Impious In Flames Insision Iron Maiden Korn Kovenant Kreator Judas Priest Marduk Marilyn Manson Mayhem Meshuggah Metallica Moonspell Motörhead Morbid Angel Månegarm Mörk Gryning Naglfar Napalm Death Nasum Obituary Opeth Ozzy Osbourne Pantera Paradise Lost Project Hate MCMXCIX Probot Rammstein Reclusion Sacrilege Sepultura Shining Siebenbürgen Six Feet Under Skyfire Slipknot Slayer Soilwork Soulfly Static X Stormlord Stormrider Susperia Terror 2000 Theater of Tragedy Therion Thyrfing Tiamat Tristania Type O Negative Vader White Zombie Rob Zombie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 -Totalt Jävla Mörker e roliga..(fast askassa). Just nu så e Crash Diet bäst Har nån skiva med totalt jävla mörker, lite för skrikit för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Ablaze my Sorrow Agathodaimon Amon Amarth Anal Cunt Anorexia Nervosa Arch Enemy Arise Armageddon Arthemesia At the Gates Autopsy Behemoth Black Sabbath Bloodbath Bloodred Throne Bolt Thrower Cannibal Corpse Carcass Carnal Forge Coal Chamber Construcdead Cradle of Filth Danzig Dark Funeral Dark Tranquillity Darkthrone Deathstars Decapitated Defleshed Deicide Dimmu Borgir Discharge Dismember Draconian Elysian Fields Emperor Entombed Exploited Finntroll Fission Forsaken Godgory Gorefest Gorerotted Graveworm The Haunted Him Hollenthon Hypocrisy Illdisposed Illnath Immortal Impious In Flames Insision Iron Maiden Korn Kovenant Kreator Judas Priest Marduk Marilyn Manson Mayhem Meshuggah Metallica Moonspell Motörhead Morbid Angel Månegarm Mörk Gryning Naglfar Napalm Death Nasum Obituary Opeth Ozzy Osbourne Pantera Paradise Lost Project Hate MCMXCIX Probot Rammstein Reclusion Sacrilege Sepultura Shining Siebenbürgen Six Feet Under Skyfire Slipknot Slayer Soilwork Soulfly Static X Stormlord Stormrider Susperia Terror 2000 Theater of Tragedy Therion Thyrfing Tiamat Tristania Type O Negative Vader White Zombie Rob Zombie Åh, en riktig finsmakare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Ablaze my Sorrow Agathodaimon Amon Amarth Anal Cunt Anorexia Nervosa Arch Enemy Arise Armageddon Arthemesia At the Gates Autopsy Behemoth Black Sabbath Bloodbath Bloodred Throne Bolt Thrower Cannibal Corpse Carcass Carnal Forge Coal Chamber Construcdead Cradle of Filth Danzig Dark Funeral Dark Tranquillity Darkthrone Deathstars Decapitated Defleshed Deicide Dimmu Borgir Discharge Dismember Draconian Elysian Fields Emperor Entombed Exploited Finntroll Fission Forsaken Godgory Gorefest Gorerotted Graveworm The Haunted Him Hollenthon Hypocrisy Illdisposed Illnath Immortal Impious In Flames Insision Iron Maiden Korn Kovenant Kreator Judas Priest Marduk Marilyn Manson Mayhem Meshuggah Metallica Moonspell Motörhead Morbid Angel Månegarm Mörk Gryning Naglfar Napalm Death Nasum Obituary Opeth Ozzy Osbourne Pantera Paradise Lost Project Hate MCMXCIX Probot Rammstein Reclusion Sacrilege Sepultura Shining Siebenbürgen Six Feet Under Skyfire Slipknot Slayer Soilwork Soulfly Static X Stormlord Stormrider Susperia Terror 2000 Theater of Tragedy Therion Thyrfing Tiamat Tristania Type O Negative Vader White Zombie Rob Zombie Hur orkar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Hur orkar du? Jag frågar detsamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 (redigerad) Fråga: Varför sabbar ni hela topicen med att snacka Metal-band? det här är faktiskt en Hårdrocks topic. Redigerad 13 september, 2005 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Med hårdrock kanske dom inte bara menar klassiska hårdrocksband utan även nyare metalband tex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Med hårdrock kanske dom inte bara menar klassiska hårdrocksband utan även nyare metalband tex. Metall Hevy Metall Death Metall alla hör till kategorin hårdrock... Rock är däremot något annat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 (redigerad) Rock->hårdrock->metal Om jag inte tar fel? EDIT: Fin lista Foo! Redigerad 13 september, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Mkt fin lista Foo. Dismember, Amon Amarth, Dark Tranquillity och Arch Enemy Btw, sett nåt av banden live, isf vilket/a? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Mkt fin lista Foo. Dismember, Amon Amarth, Dark Tranquillity och Arch Enemy Btw, sett nåt av banden live, isf vilket/a? Nope... har inte sett någonn av dem... dock har jag en vän som sett alla typ Mycket fint urval av min lista BTW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Metall Hevy Metall Death Metall alla hör till kategorin hårdrock... Rock är däremot något annat... Precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts