sponge Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Lyssnar på Dance of Death som satan nu.. Riktigt sköna låtar. Paschendale, New frotniter.. Powerslave är åxå ett gudaverk.. Tell me why i had t be powerslave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Powerslave är åxå ett gudaverk.. Tell me why i had t be powerslave Iron Maiden har gjort en skiva som heter Powerslave. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sponge Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Iron Maiden har gjort en skiva som heter Powerslave. Det var den jag syftade på.. OCH LÅTEN.. edit: fast omslaget på den skivan är mesigt, jämfrört med dom andra Redigerad 20 juli, 2005 av sponge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Det var den jag syftade på.. OCH LÅTEN.. edit: fast omslaget på den skivan är mesigt, jämfrört med dom andra Jaha, jag trodde det var ett band. Nej omslaget är det häftigaste av alla skivor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jaha, jag trodde det var ett band. Nej omslaget är det häftigaste av alla skivor. Jag tycker att Out Of Exile och Audioslave omslagen är snyggast.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jag tycker att Out Of Exile och Audioslave omslagen är snyggast.. Men nu menade jag Iron Maiden bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sponge Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Men nu menade jag Iron Maiden bara. Piece of mind omslaget tar ju allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Skönaste metal/hårdrocksplattan någonsin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Drar upp en gammal tråd. Satt och lyssnade på Slipknot oh då gick det upp för mig att Coreys röst är fan så mycket bättre än vad jag tänkt på Lyssnar bara första versen i Wait and bleed... Helt underbar röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Skönaste metal/hårdrocksplattan någonsin? Får nog bli Nymphetamine med Cradle of Filth Jävligt bra skiva rakt igenom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Skönaste metal/hårdrocksplattan någonsin? Appetite For Destruction med Güns N' Röses Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Vill veta vad trummisten och bassisten heter i SOAD Daron är ju gitarrisen och Serj Tankian är sångaren, eller hur? Edit: Ok fick reda på det nu Redigerad 5 augusti, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Vill veta vad trummisten och bassisten heter i SOAD Daron är ju gitarrisen och Serj Tankian är sångaren, eller hur? Trummis- John dolmayan Basist: Shavrash(Shavo) Odadjian sen var resten rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Vill veta vad trummisten och bassisten heter i SOAD Daron är ju gitarrisen och Serj Tankian är sångaren, eller hur? Edit: Ok fick reda på det nu Serj Tankian - vocals Daron Malakian - guitar Shavo Odadjian - bass John Dolmayan - drums Edit: Frenzy han före! Redigerad 5 augusti, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 För 6 timmar sen kom jag hem från Gates of Metal. Det som var överlägset bäst var Amon Amarth. Helvetes vilket ös! 2a får bli Dark Tranquillity sen Edguy. Resten 4or=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Ett litet tips härdå. Children of Bodom - Ooops i did it again Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Finns det inga här som gillar Alter Bridge förutom jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Finns det inga här som gillar Alter Bridge förutom jag? Jag har aldrig hört dom säg ett band som gör liknande musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Jag har aldrig hört dom säg ett band som gör liknande musik 3 Doors Down. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 3 Doors Down. Okej har inte hört dom heller så det hjälper mig inte ett dugg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts