Topp3 Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) Min fina Maiden-samling dåva: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/maidenmaidenmaidentoppe.jpg Man önskar verkligen att man hade en bättre kamera... aja Bild 1: Lådan, gjord i plåt eller något, väldigt fint gjord. Bild 2: Yeehaw. Bild 3: Innehållet.. luktar fortfarande ny. =) Bild 4: Skivorna, taskig kvalle på bilden. BBC Archives, Beast Over Hammersmith och Best of the B-sides. Bild 5: Snapsglaset med Eddie i botten! Bild 6: Jepp, dubbelskivor tillochmed. Bild 7: Rullen med en tuff.. rullhållar..grej. Bild 8: Ett dokument över varenda jävla medlem nånsin i Maiden, inkl. tidigare band. Fick lådan på min födelsedag för två år sen. Jävla najs är den. Redigerad 16 juli, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Min fina Maiden-samling dåva: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...maidentoppe.jpg Man önskar verkligen att man hade en bättre kamera... aja Bild 1: Lådan, gjord i plåt eller något, väldigt fint gjord. Bild 2: Yeehaw. Bild 3: Innehållet.. luktar fortfarande ny. =) Bild 4: Skivorna, taskig kvalle på bilden. BBC Archives, Beast Over Hammersmith och Best of the B-sides. Bild 5: Snapsglaset med Eddie i botten! Bild 6: Jepp, dubbelskivor tillochmed. Bild 7: Rullen med en tuff.. rullhållar..grej. Bild 8: Ett dokument över varenda jävla medlem nånsin i Maiden, inkl. tidigare band. Fick lådan på min födelsedag för två år sen. Jävla najs är den. Jäkligt nice, men borde man inte få platrs med mer skivor i den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Jäkligt nice, men borde man inte få platrs med mer skivor i den? Nä, det var dom tre som följde med, får inte plats fler. Har iofs. inga andra att ploppa ner där heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Nä, det var dom tre som följde med, får inte plats fler. Har iofs. inga andra att ploppa ner där heller. Aha, har fått för mig att du hade någon värsta "iron maiden total cd collektion + all dvd´s with included signatures from all members" eller nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Vet du vilken affär den kommer ifrån? kostar..? Live Shit Binge and Purge. är den dvdlådan av trä? eller är den av typ papper, som Cdutgåvan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Vet du vilken affär den kommer ifrån? kostar..? Ingen aning om varifrån den är köpt, men den kostade runt 1000 spänn. Fast det där är en begränsad utgåva, så jag vet inte om det finns kvar i affärerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Ingen aning om varifrån den är köpt, men den kostade runt 1000 spänn. Fast det där är en begränsad utgåva, så jag vet inte om det finns kvar i affärerna. Metallica boxen då, vet du nått om den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Metallica boxen då, vet du nått om den? PM:a Pico, jag tror att han har en. Skulle gärna vilja ha en sån... Har lite väl begränsad ekonomi för tillfället tyvärr. Morr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 PM:a Pico, jag tror att han har en. Skulle gärna vilja ha en sån... Har lite väl begränsad ekonomi för tillfället tyvärr. Morr. Live shit and binge purge kostar 400 på ginza. Och den är i kartong tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Nån som kan tipsa om en riktigt jävla bra skiva som passar till att åka bil till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Nån som kan tipsa om en riktigt jävla bra skiva som passar till att åka bil till? Okej.. Skön låt: 3 Doors Down - Life Of My Own Hård låt: 3 Doors Down - Sarah Yellin' Långsam/fin låt: 3 Doors Down - Landing In London.. Juste låt när man åker bil var det ja.. Hmm.. Led Zeppelin - Whole Lotta Love Mötley Crüe - Wild Side [Live] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 And justice for all med Metallica-. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Nån som kan tipsa om en riktigt jävla bra skiva som passar till att åka bil till? Clawfingers musik passar faktiskt till att bila runt till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Topp3 jävligt fin låda där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Nån som kan tipsa om en riktigt jävla bra skiva som passar till att åka bil till? En samling av låtar från KeA, MoP, RtL, Ajfa och garage. Alla låtar med riv i, ballader kan man ha hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Nån som kan tipsa om en riktigt jävla bra skiva som passar till att åka bil till? Vilken låt på Appetite For Destruction skivan går alltid lika bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Dance of Death plattan är förjävla grymm ... Maiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Vad tror ni? http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=902...uct∏=500222 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Vad tror ni? http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=902...uct∏=500222 Fan! Dubbelpost! Redigerad 20 juli, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Vad tror ni? http://www.cdon.com/product.phtml?prod=494953 EDIT: Trippelpost? Det var weird... EDIT2: Och så länkar jag fel... Redigerad 20 juli, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts