jaeger Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Band? Oj, glömde visst det Alter Bridge är bandet . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Chimaira! Bästa namnet någonsin! Man kan lixom bara gå och handla något, och när dom villa ha betalt... "Chimaira!" Så jävla bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Hoppas du vet vad en sådan är också. Ett vidunder i den grekiska mytologin: http://www.wildlife-fantasy.com/artwork/chimera.jpg (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Yesch, det hiskeliga resultatet av Typhons one-night-stand med Echidna. Trillade av pinn när nån pajas på en flygande häst gav honom på moppo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Hoppas du vet vad en sådan är också. Ett vidunder i den grekiska mytologin: http://www.wildlife-fantasy.com/artwork/chimera.jpg (:!!! Grekisk mytologi is the shit. Hade inte pållen en orm till svans också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Det är ju ingen som vet, alla har olika åsikter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Har en video från 1988 där guns n Roses spelar Paradise City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Kolla min nyediterade sig, jag tycker den är skitsnygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Nån här som hört Ministry? Bör tittas till om man gillar hård metal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Ministry är inte särskilt bra. Och "hård metal" är inte direkt deras stil. De kör ju industri vad jag vet. Hur som helst jag gillar bara låten "Just one fix" den är riktigt skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Kolla min nyediterade sig, jag tycker den är skitsnygg DU har lämnat en post här så det betyder AC/DC och kiss? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) Har en video från 1988 där guns n Roses spelar Paradise City. 1986-1988, Deras bästa år Har förövrigt massor av spelningar med dom. =). Redigerad 15 juli, 2005 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 DU har lämnat en post här så det betyder AC/DC och kiss? Nej han har lämnat en post som säkerligen handlar om AC/DC eller KISS?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Nej han har lämnat en post som säkerligen handlar om AC/DC eller KISS?? Jaha. vilken lam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Ministry är inte särskilt bra. Och "hård metal" är inte direkt deras stil. De kör ju industri vad jag vet. Hur som helst jag gillar bara låten "Just one fix" den är riktigt skön. Mycket möjligt... Genre är inte min starka sida. Bra är dom iaf. Favoritlåten är Stigmata... Jesus Built My Hotrod är också grym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 I samband med konserten har jag kommit tillbaka til maiden i mitt musiklyssnande. slutade lyssna på dom för nått år sen. nu är dom tillbaka. min musiksmak går i vågor allra först var det europe (tror jag hade nån platta 96) , har lyssnat på massor av deras låtar dom senaste månaderna. efter det var det kiss. stora idoler då. i januari typ, dock bara nån vecka Metallica, har jag minskat lyssnandet på. LYssnat för mycket på dom, pausar lite, så är det mycket skönare sen när man drar på dom. Men som sagt. Maiden is back. The clansman, från Virtual XI med Blaze Bayley som sångaren. den är vackert bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Twisted SIster suger. oavsett om dom heter sister eller sisters. (deras sångare) Njae. Inte suger men dom är så fula. Men dom har gjort två riktiga klassiker enligt mig, We're Not Gonna Take It och I Wanna Rock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Clawhammer Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Nightwish Rob Zombie Sonata Arctica Pain Megadeth Beseech AC DC Cradle Of Filth Avantasia Savatage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Me like hårdrock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MultiplyO Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Jag lyssnar gärna på de modernare punkbanden: NOFX Rancid Destillers Bad Religion Green Day Rufio 36 Crazyfists Sen finns det mina Svenska favoritband 59 Times the Pain Millencolin Bombshell Rocks Satanic Surfers Randy Raised fist Och så finns det dom som är lite roligare Flogging Molly Asian Kung-fu Generation Forty Winks Junoon Jag tycker ni ska lyssna på de Italienska uppkommlingarna Daire också (känner några i bandet) Och ett lokalt band som kommer från mina trakter, Blisterhead. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts