skribb Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Förstår inte hur du kan säga att AC/DC är ett 80-talsband. De började på 70-talet, och finns ännu. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 W0rd.. oxo sett dom live när ja va på stadskampen när ja va liten i falun.. då va dom där o spela För helvete, noobollon, gör inte så stora jävla mellanrum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Förstår inte hur du kan säga att AC/DC är ett 80-talsband. De började på 70-talet, och finns ännu. Vadå dom gjorde 7 stycken album på 80-talet. Fast jag håller med dig, dom började på 70-talet och 70-talet var deras bästa tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Kan ni tipsa om dom bästa Metallica skivorna/sångerna, och även dom ja ska akta mig för ska nämliga ta o köpa nåra skivor nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Kan ni tipsa om dom bästa Metallica skivorna/sångerna, och även dom ja ska akta mig för Bra: Kill 'Em All Ride the Lightning Master of Puppets ...And Justice For All Black Album Anus: Load ReLoad St. Anger Allt annat är väl kul att ha, men inget märkvärdigt. Förutom Live Shit, älska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Bra: Kill 'Em All Ride the Lightning Master of Puppets ...And Justice For All Black Album Anus: Load ReLoad St. Anger Allt annat är väl kul att ha, men inget märkvärdigt. Förutom Live Shit, älska! Bra... nu ska ja ta o åka till statoil o TANKA..... kass humor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Bra... nu ska ja ta o åka till statoil o TANKA..... kass humor St.Anger är ganska bra enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 St.Anger är ganska bra enligt mig Tycker den är skit. blä . läste nånstans att metallicas nästa skiva inte skulle vara som st.anger.. Väljer fan Load framför St. Anger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Bra: Kill 'Em All Ride the Lightning Master of Puppets ...And Justice For All Black Album Anus: Load ReLoad St. Anger Allt annat är väl kul att ha, men inget märkvärdigt. Förutom Live Shit, älska! Jag är absolut inget Metallica fan, men den ända skivan jag känner igen är St. Anger. Har fått för mig att den är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Dagens låt: Excrementory grindfuckers - grindcore out of hell Ja, jag hittade den inte förnst idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Dagens låt: Excrementory grindfuckers - grindcore out of hell Ja, jag hittade den inte förnst idag. Den är rätt skön den låten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Kom precis hem från en sjuhelvetes konsert!!! fan va grym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Kom precis hem från en sjuhelvetes konsert!!! fan va grym! Band? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Förstår inte hur du kan säga att AC/DC är ett 80-talsband. De började på 70-talet, och finns ännu. Som GTApimpfoolife säger, de gjorde 7 album på 80talet. Så dom får inte klassas som hårdrocksband som spelade på 80 talet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Jo visst men jag trodde han menade såna band so dog ut efter 80talet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Metallica som han själv skrev har verkligen inte dött ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Metallica som han själv skrev har verkligen inte dött ut.. Inte Maiden heller. Judas har också många fan och likaså Sabbath och Ozzy. Inget klår lite god 80-tals Metal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Inte Maiden heller. Judas har också många fan och likaså Sabbath och Ozzy. Inget klår lite god 80-tals Metal. Jag tog bara ett exempel.. Alla här måste lyssna på Metalingus, bästa låten jag hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Alla här måste lyssna på Metalingus, bästa låten jag hört. Band? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) FAn. fel topic. haha . Redigerad 11 juli, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts