Pico Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Btw... Vilka ska på The Unholy Alliance okt 13/14? Jag såklart!!! Nån mer ? Jag!!! Och en polare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Vermillion Prt. 1 - Prt. 2 är de ända lugna Slipknot låtarna ja vet om..... Slipknot- Wait And Bleed är svinigt bra!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 (redigerad) Metallica, AC/DC, Black sabbath, Judas priest, Alice Cooper, Iron maiden och Korn är bara bäst Redigerad 26 september, 2004 av makker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 KoRn kanske du menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 asså shit va alla lyssnar på slipknot det är nästan lite *host*fjortis*host* eller va vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 20 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 asså shit va alla lyssnar på slipknot det är nästan lite *host*fjortis*host* eller va vet jag ska komma från SlIpKnOt himself?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 W0rd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 asså shit va alla lyssnar på slipknot det är nästan lite *host*fjortis*host* eller va vet jag Så det är lite fjortis att lyssna på Slipknot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Det var iaf det tills han kom på att han hette just "SlIpKnOt ". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Ameh asså shit va fjortis de e å lyssna på SlIpKnOt ba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 k.......... då kan ja typ i inte va fjortis för ja har liksom ba hört 1 låt med dom *ler*!!!!!!!!!! Men On-Topic, annars blir tråden låst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Ameh asså shit va fjortis de e å lyssna på SlIpKnOt ba. ähh.. håll käft jag var fan ung och dum när jag kom på namnet, då jag lyssnade på slipknot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Men byt namn då. Din lilla fjortis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 21 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Men byt namn då. Din lilla fjortis... w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 (redigerad) ähh.. håll käft jag var fan ung och dum när jag kom på namnet, då jag lyssnade på slipknot Ett år sen...och du gillade dom säkert en bit efter du registrerade dig, eller? Redigerad 21 september, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 25 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Ett år sen...och du gillade dom säkert en bit efter du registrerade dig, eller? haha nu ska vi inte hacka på SlIpKnOt bara för han inte gillar slipknot.......men ändå rätt kul asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 ähh.. håll käft jag var fan ung och dum när jag kom på namnet, då jag lyssnade på slipknot byt då!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 25 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 byt då!? JAJA allihopa de räcker nu, de e ju inte precis namnbyte den här topicen handlar om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Korn: Yall Wanna Single Slipknot: Left Behind Slipknot: Wait and Bleed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Nostradameus - In Harmony Dreamhunter - Kingdom Come Impellitteri - Eye Of The Hurricane Impellitteri - Walk Away Impellitteri - Bleed In Silence Impellitteri - For Your Love Demon - Night Of The Deamon Blind Guardian - The Bard's Song (New Studio Version) Nightwish - 10th Man Down Nightwish - Gethsemane Nightwish - End Of All Hope Stratovarius - Soul Of A Vagabond White Skull - The Dark Age Tarantula - You Can Allways Touch The Sky Helloween - Open Your Life Helloween - I Want Out Shakra - Done Me Wrong Shakra - And Life Begins Shakra - Rising High Steel Attack - Cursed Land Crystal Eyes - Highland Revenge Axel Rudi Pell - Carousel Axel Rudi Pell - Fool Fool Axel Rudi Pell - The Masquerade Ball Axel Rudi Pell - Saint Of Fools Silent Force - Hear Me Calling Millenium - Hourglass Cornerstone - Jungle Cornerstone - Fooled Masterplan - Kind Hearted Light Stefan Elmgren's Full Strike - We Will Rise Thunderstone - World's Stone Sinergy - Beware The Heavens 220 Volt - Beat Of A Heart 220 Volt - Over The Top Mob Rules - (In The Land Of) Wind And Pain Brainstorm - The Leading Brainstorm - Fading Trinity Of Lust Brainstorm - Weakness Sows It's Seeds Noctural Rites - Invincible Taraxacum - Rainmaker Montany - Here In The Light Winger - Spell I'm Under Running Wold - Little Big Horn Snakegod - Lost In Time Kamelot - Nights Of Arabia Kamelot - Center Of The Universe Lordi - Would You Love A Monsterman Gamma Ray - Damn The Machine Sonata Arctica - Fullmoon Sonata Arctica - Victoria's Secret Gary Moore - Out In The Fields Gary Moore & Phil Lynott - Over The Hills & Far Away Highland Glory - Land of Forgotten Dreams Evergrey - I'm Sorry Dionysus - Walk On Fire Dream Evil - Children Of The Night Seven Wishes - Face That Evil Manowar - Warriors Of The World United Avantasia - Memory Avantasia - Sign Of The Cross Angel Dust - Freedom Awaits Nightmare - The Spiral Of Madness Chin Chilla - Madtropolis Alice Cooper - Life And Death Of The Party Altaria - Wrath Of A Warchild Bon Jovi - Everyday Bon Jovi - Bounce Dreamtale - Fallen Star Dreamtale - Time Of Fatherhood Freedom Call - Land Of Light Helix - Rock You Iron Saviour - No Heroes Lake Of Tears - The Shadowshires Seventh Force - On A Star P.O.D. - Satellite Riot - Lost Inside The World Shadows Of Steel - King Of The Island Within Temptation - Ice Queen AC/DC - TNT Iron Maiden - Number Of The Beast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts