dangerboy Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Ok om de är någon som bryr sig så de Ac/Dc-no,bull på 2:an 23:30... HELVETE JAG MISSA IRON MAIDEN INTERVJUN!!! Någon som vet när den går i repris? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Ok om de är någon som bryr sig så de Ac/Dc-no,bull på 2:an 23:30... HELVETE JAG MISSA IRON MAIDEN INTERVJUN!!! Någon som vet när den går i repris? No bull har jag på dvd. å backstage saken var inget speciellt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Ok om de är någon som bryr sig så de Ac/Dc-no,bull på 2:an 23:30... HELVETE JAG MISSA IRON MAIDEN INTERVJUN!!! Någon som vet när den går i repris? Tack för att du påminde mig! Maiden grejen imorrn är bättre. Nu var det bara lite shysta reminders och vad de spelar, varför de spelar och liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Är du en sån som lyssnar på musik för att vara cool eller för att det är bra?? För att det är bra naturligtvis. Jag är lite småmobbad för att jag gillar de band jag gillar. Och jag gillar INTE hjalle och heavy, men jag kom på att jag lyssnade på dom när jag var liten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Hörde en gång sånt band som hette morbid angel. Det lät helt sjukt asså, sånt satanistband säkert Redigerad 10 juli, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Hjalle och Heavy. så sköna!! "lasse går utan hår han har inte ett spår" har fan sett dom live och har både första och andra säsgongen på skiva W0rd.. oxo sett dom live när ja va på stadskampen när ja va liten i falun.. då va dom där o spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Twisted Sisters - I Wanna rock säger jag bara. ; > Twisted Sister.. inte sisters ditt n00b0ll0n orka me alla som säger sisterS... blir irriterad på de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Hörde en gång sånt band som hette morbid angels. Det lät helt sjukt asså, sånt satanistband säkert Dumkopf. Deheter Morbid Angel. Inte Angels FFS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Twisted Sister.. inte sisters ditt n00b0ll0n orka me alla som säger sisterS... blir irriterad på de Shit dubbelpostar du för att säga en sån sak. Twistef Sisters är et jävla skitband så ingen jävel bryr sig om det är mes "s" eller utan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Shit dubbelpostar du för att säga en sån sak. Twistef Sisters är et jävla skitband så ingen jävel bryr sig om det är mes "s" eller utan Aldrig hört talas om Twistef Sisters... men dom e säkert ett skitband.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Aldrig hört talas om Twistef Sisters... men dom e säkert ett skitband.. Twisted SIster suger. oavsett om dom heter sister eller sisters. (deras sångare) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Han såg farlig ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) (deras sångare) Ska man skratta åt han eller ska man tycka han är cool. Vafan är meningen med människan, nu kommer många och säger att han kan sjunga men det kan han inte heller. Vad heter han... Dee Snyder eller vad var det?? @ BroDD, jag orkar inte med dina jävla stavningar. Hur fan orkar du haka upp dig?? Redigerad 9 juli, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Dumkopf. Deheter Morbid Angel. Inte Angels FFS. Vad spelar det för roll? Jag bryr mig inte om vad dom heter ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Okej (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Fråga: Favorit 80-tals hårdrocks band? Mitt är Maiden, sen Metallica och Ozzy och sist Judas Priest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Svårt att svara på det...rocken var som allra bäst då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Fråga: Favorit 80-tals hårdrocks band? Mitt är Maiden, sen Metallica och Ozzy och sist Judas Priest. THE BAD BOYS OF ROCK AND ROLL MÖTLEY CRÜE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Hmm många av dom som ligger jämsides då är Maiden Slayer(eller var dom senare?) Judas Sabbath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Fråga: Favorit 80-tals hårdrocks band? SVAR: The pearls of Rock N' Roll Decadence, GUNS N' FUCKING ROSES. Älskar dom. Sen kommer AD/DD eller AC/DD eller AD/CD eller AC/CD eller AD/DC eller vad dom nu heter (Ni som kollade på hundra höjdare när det gick vet vad jag snackar om (:!!! ). Redigerad 9 juli, 2005 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts