Geten123 Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Detta är ju en allmän hårdrockstråd ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Offtopic. Jag fick 1337 posten i denna tråd. Kyss mig. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Detta är ju en allmän hårdrockstråd ju! OJJ. trodde att ja hängde i manson tråden förlåt. edit: @ PKZ: nej. jag fick 1 343 å du fick 1342 Redigerad 1 juli, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jag ska få 1337 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jag ska få 1337 Det har redan vart ditt pucko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 OJJ. trodde att ja hängde i manson tråden förlåt. edit: @ PKZ: nej. jag fick 1 343 å du fick 1342 Men åh, inte den jag skrev. förra sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Men åh, inte den jag skrev. förra sidan. Jaha. Jaeger är ändå helt borta Fight song äger med manson. Arch enemy är förjävla sköna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 ! Jag som trodde att 1377 var det man skulle få.. Me not gillar siffror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 ! Jag som trodde att 1377 var det man skulle få.. Me not gillar siffror. "Replies: 1 348" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) SlipKnoT och Metallica Fast många fler ju....men typ de två bästa tycker jag =P Redigerad 4 juli, 2005 av antflaxx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Metallica Deras "black album" är så skönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Hjalle och Heavy. så sköna!! "lasse går utan hår han har inte ett spår" har fan sett dom live och har både första och andra säsgongen på skiva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Hur fan går den? Titta upp titta ner var är Lasse Kronér, titta hit titta dit man ser inget skit och han går utan hår och man ser inget spår. Eller hur går den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Hur fan går den? Titta upp titta ner var är Lasse Kronér, titta hit titta dit man ser inget skit och han går utan hår och man ser inget spår. Eller hur går den? Vi tittar hit tittar dit ser int e ett skit, tittar upp tittar ner var e Lasse Kronèr , Lasse går utan hår h an har inte ett spår, Han jaga r på sitt eget manèr Lasse Kronèr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) Vi tittar hit tittar dit ser int e ett skit, tittar upp tittar ner var e Lasse Kronèr , Lasse går utan hår h an har inte ett spår, Han jaga r på sitt eget manèr Lasse Kronèr Hahahaha jag ska warezera mig med lite Hjalle och Heavy. ja jag ska tanka Redigerad 8 juli, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Hahahaha jag ska warezera mig med lite Hjalle och Heavy. Skickar till broddis nu. har faktiskt KÖPT både första å andra säsongen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Skickar till broddis nu. har faktiskt KÖPT både första å andra säsongen Usch! Sånt lyssnade man ju på när man var 5 eller nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Usch! Sånt lyssnade man ju på när man var 5 eller nåt... JAg me. tog fram skivorna för nån vecka sen å rockar loss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Twisted Sisters - I Wanna rock säger jag bara. ; > Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Usch! Sånt lyssnade man ju på när man var 5 eller nåt... Är du en sån som lyssnar på musik för att vara cool eller för att det är bra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts