pottzork Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Hm, Marliyn Manson. Ge mig ett par låtar, cirka 5-6 st. bra så ska jag kolla in han, har aldrig grävt i han. Gillar dock hans cover på Sweat Dreams. hittade några sidor bak, förlåt NU jävlar. 5 bra låtar. Antichrist Superstar Irresponsible Hate Anthem Sweet Dreams The Fight Song Personal Jesus Highway to Hell Rock is Dead Det borde räcka edit: ja ni se ju hur grym jag är på matte @Slipknot666 This is the new shit : Naa tror inte de. han skrev den väll själv? Var M W Gacy rakad på hultsfred?? Inge skägg iallfall. va ja kunde se... Redigerad 30 juni, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) NU jävlar. 5 bra låtar. Antichrist Superstar Irresponsible Hate Anthem Sweet Dreams The Fight Song Personal Jesus Highway to Hell Rock is Dead Det borde räcka edit: ja ni se ju hur grym jag är på matte @Slipknot666 This is the new shit : Naa tror inte de. han skrev den väll själv? Var M W Gacy rakad på hultsfred?? Inge skägg iallfall. va ja kunde se... Du kanske har rätt angående this is the new shit. Jag menade hår ovanpå huvet . Några låtar: Coma white mOBSCENE Disposable Teens Long Hard Road Out of Hell Personal Jesus och dom som pottzork sa Edit:Daimit glömmde Personal Jesus Redigerad 30 juni, 2005 av SlipKnoT666 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Du kanske har rätt angående this is the new shit. Jag menade hår ovanpå huvet . Några låtar: Jaha. öhrm vänta. hittade nån sida där dom hade fotat från hultsfred. ska edita dit dom sanrt. vääääääääänta EDIT: detta är från hultsfred. men dock bara på Manson och gitarsiten http://www.rockfoto.nu/image/20050616_230635_30302200.jpg http://www.rockfoto.nu/image/20050616_230633_33060500.jpg Redigerad 30 juni, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 EDIT: detta är från hultsfred. men dock bara på Manson och gitarsiten Det kan inte har varigt många tjejer på den konserten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Det kan inte har varigt många tjejer på den konserten. Huh? jo det var fett många. Alla gothare Mer än en tredjedel iaf. Redigerad 30 juni, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jaha. öhrm vänta. hittade nån sida där dom hade fotat från hultsfred. ska edita dit dom sanrt. vääääääääänta EDIT: detta är från hultsfred. men dock bara på Manson och gitarsiten Kolla på keybord snubben i bakgrunden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Kolla på keybord snubben i bakgrunden Är den från hultsfred? ja då hade han väll inge hår då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Huh? jo det var fett många. Alla gothare Mer än en tredjedel iaf. Nej fast jag trodde inte tjejer på sånna som han fast det kanske dom gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Är den från hultsfred? ja då hade han väll inge hår då Det är ju synd håret var ju as coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 GTApimpfoolife, på alla kända band/artister går det tjejer på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 GTApimpfoolife, på alla kända band/artister går det tjejer på.. SÅ 3 DOORS DOWN ÄR KÄNDA. Nej men jag kan inte tänka min någon tjej som gillar Marylin Manson. Han är ju ful. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 SÅ 3 DOORS DOWN ÄR KÄNDA. Nej men jag kan inte tänka min någon tjej som gillar Marylin Manson. Han är ju ful. Nej vilka är det? Jag tror alla har hört plågan Here Without you och Let Me Go... plåga kanske är och ta i, snälla John försvara inte 3dd nu och säga att dom låtarna är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Nej vilka är det? Jag tror alla har hört plågan Here Without you och Let Me Go... plåga kanske är och ta i, snälla John försvara inte 3dd nu och säga att dom låtarna är bra. They rocks. Varför skulle jag inte få säga nått. Nej mister Arwin ska alltid ha sista ordet nej jag säger bara. . jag är inte homo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Han är ju ful. Juste. han är ful (tycker ni, ja tycker han är ball som satan) och därför dras det musikälskare. inte massa fjortisgroupies som önskar att dom fick knulla med bandet. man ska älska musiken, inte medlemmarna. eller. de ska man ju. men man ska inte lyssna på ett band bara för att det är fina människor i. Brittney spears är snygg, hennes musik är åt helvette å ja smiter undan den vart den än dyker upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Det har du rätt i pottzork men jag troode bara tjejer gillade banden för det var fina medlemmar i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 SÅ 3 DOORS DOWN ÄR KÄNDA. Nej men jag kan inte tänka min någon tjej som gillar Marylin Manson. Han är ju ful. Kolla här ur videon this is the new shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Kolla här ur videon this is the new shit Som sagt. Finns kvinnor som gillar musiken mer än medlemmarna FAST Mariyln Manson har varit ihop med Rose McGowan En bild som är för stor för att posta Rose Hon är snygg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Som sagt. Finns kvinnor som gillar musiken mer än medlemmarna FAST Mariyln Manson har varit ihop med Rose McGowan En bild som är för stor för att posta Rose Hon är snygg.. Levande skellet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Ahh. System Of A Down säger jag bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Ahh. System Of A Down säger jag bara Uhm . marilyn manson relaterat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts