Jump to content

hårdrock


chiligr
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1,8k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Första skivan Angela Gossow sjöng på var Wages of Sin, och där sjöng jävla bra faktiskt. Skivan i sig hamnar väl snäppet under top 20 dödsmetall-skivor. Även fast hon gjorde ett strålande instats på Wages of Sin så gillar jag mer Johan Liiva som sjöng på deras första skivor. Ett bra band men inte det bästa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja ditt Marilyn Manson snack är ju nästan intressant, NOT :P:P:P

Har inte nämnt han så mycket. Bara några låtar med han som är bra osv, det gör ju alla.

något som heller inte var intressant var du å någon annans diskution om vem som knarkade mest , Mötley Crue eller Gnr.

Jag säjer vad jag vill å va du tycker skiter jag fllständigt i. har alltid funnit dig irreterande...

Arch Enemy är skitgrymma. Hittade en live video, det är helt underligt hur den bruden kan få såna mörka ljud. trodde alltid det var en manlig sångare, men det visar väll att kvinnor åxå kan saker som män kan.

Jämnställdighet - tummen upp.

Dom var även svenskar. helt nytt för mig även det.

A perfect circle med Twiggy Ramirez (Marilyn manson ) var lite oväntade, hittade en video när dom var på conan o brien. Kände inte igen twiggy eftersom det var en tjej som spelade på basen, så jag kollade upp det å susning.nu och där stod det att ha nvar en trummis. så jag kollade lite extra på trummisen. Han var ju flintskallig. Det kan inte ha varit twiggy. Dom var inte ens lika :S.

ajja. skitsamma.

Tycker Fortfarande manson är skitgrymm. Lyssnade igenom massa låtar jag hade och han har gjort en IRON MAN cover.

den heter "Son of Sam". Den är ganska bra. Kan ju vara nått för någon. heh.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte nämnt han så mycket. Bara några låtar med han som är bra osv, det gör ju alla.

något som heller inte var intressant var du å någon annans diskution om vem som knarkade mest , Mötley Crue eller Gnr.

Jag säjer vad jag vill å va du tycker skiter jag fllständigt i. har alltid funnit dig irreterande...

Arch Enemy är skitgrymma. Hittade en live video, det är helt underligt hur den bruden kan få såna mörka ljud. trodde alltid det var en manlig sångare, men det visar väll att kvinnor åxå kan saker som män kan.

Jämnställdighet - tummen upp.

Dom var även svenskar. helt nytt för mig även det.

A perfect circle med Twiggy Ramirez (Marilyn manson ) var lite oväntade, hittade en video när dom var på conan o brien. Kände inte igen twiggy eftersom det var en tjej som spelade på basen, så jag kollade upp det å susning.nu och där stod det att ha nvar en trummis. så jag kollade lite extra på trummisen. Han var ju flintskallig. Det kan inte ha varit twiggy. Dom var inte ens lika :S.

ajja. skitsamma.

Tycker Fortfarande manson är skitgrymm. Lyssnade igenom massa låtar jag hade och han har gjort en IRON MAN cover.

den heter "Son of Sam". Den är ganska bra. Kan ju vara nått för någon. heh.

Jag kan säga dig att du är minst lika irriterande.

Dessutom snackade vi inte ens om det, vi snackade om vilka som var med i bandet London och vilka som inte var det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker Fortfarande manson är skitgrymm. Lyssnade igenom massa låtar jag hade och han har gjort en IRON MAN cover.

den heter "Son of Sam". Den är ganska bra. Kan ju vara nått för någon. heh.

Highway to hell och this is the new shit är väl också covers, tror jag.

This is the new shit är gjord från en opra eller nått :lol:

Var M W Gacy rakad på hultsfred??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...