pottzork Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Men Manson är alltså bara ett fyramanna band nu??eller?? NÄ. dom har ju ersatt gitarsissten tror jag. för john 5 hade inte samma stil som på alla live videos jag sett. edit: tycker han med keyborden är coolast. Redigerad 22 juni, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Hittade lite musik i en låda hemma. ganska bra. Venom Pearl Jam Rage against the machine Raist fist Stuck Mojo. hade inte förväntat mig något men det låter bra som satan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) NÄ. dom har ju ersatt gitarsissten tror jag. för john 5 hade inte samma stil som på alla live videos jag sett. Det borde ha varit det troligaste men kolla här, det är från Lest we forget. Där står Tim Skold som både gitarrist och bassist Edit: Är det nån som har sett musikvideon Dope Hat med Manson?? Den är väldig skum Redigerad 22 juni, 2005 av SlipKnoT666 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Det borde ha varit det troligaste men kolla här, det är från Lest we forget. Där står Tim Skold som både gitarrist och bassist Edit: Är det nån som har sett musikvideon Dope Hat med Manson?? Den är väldig skum Dope HAT? Aldrig ens hört talas om om jag ska vara ärlig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Dope HAT? Aldrig ens hört talas om om jag ska vara ärlig! Har bara hört dope show. han kan väll inte både lira bas å gura när dom kör live Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Nej det låter inte riktigt klokt Edit: Här är lite bilder från Dope Hat videon Redigerad 22 juni, 2005 av SlipKnoT666 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Skäms. inte låta hårdrockstråden dö. mmmmmm Metallica, Marilyn Manson, Murderdolls, Mätley Crue, Mudvayne, motorhead. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Håller med pottzork, denna tråd ska leva. Var det nån förutom jag som var på Audioslave igår?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Var det nån förutom jag som var på Audioslave igår?? Nupp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Börjat lyssna lite smått på system of a down idag, de äldre låtarna då, bubbles, sugar, shimmy osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 @GTApimpfoolife. Jag var på konserten igår. Jag åkte i samma bil som dig, SATT ( ) bredvid dig på konserten tillochmed, märkte du inte mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 @GTApimpfoolife. Jag var på konserten igår. Jag åkte i samma bil som dig, SATT ( ) bredvid dig på konserten tillochmed, märkte du inte mig? Jag kom inte ihåg. Jo juste det var ju du som sjöng så fint i Black Hole Sun refrängen. Audioslave fick tre plus av Aftonbladet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jävla Mats Kling. Han har ingen aning om vad bra musik är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jävla Mats Kling. Han har ingen aning om vad bra musik är. Ne han tyckte att #1 Zero och The Worm var dom sämsta låtarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag tyckte att The Worm var skitbra. #1 Zero kunde Audioslave faktiskt skippat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag tyckte att The Worm var skitbra. #1 Zero kunde Audioslave faktiskt skippat. Så tyckte dom Black Hole Sun var bäst.. det kan jag iofs hålla med om. Men Mattias Kling kan absolut inte recensera. Så skrev han bara om Spoonman och Killing In the Name. Nej Mattias Kling är och förblir en loser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Intressant diskution, inte. Arch Enemy Någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Intressant diskution, inte. Arch Enemy Någon? De suger som fan ! En tjej som sjunger också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Arch Enemy är ju bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) We will rise är förbannat jävla skitbra! Med arch enemy då... Redigerad 28 juni, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts