vinnecool Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Manson: The reflecting god Rock is Dead Sweet Dreams Irresponsable Hate anthem Tainted love beautiful people personal jesus antichrist superstar hm. vad mer Tycker nästqan exakt likadant, men byt ut "Irresponsable Hate anthem" mot "lamb of god"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Usch, Manson är en omysig person, för att inte tala om hans bassist Ramirez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Usch, Manson är en omysig person, för att inte tala om hans bassist Ramirez. Fel på dom!? dom hade ju bytt ut basisten och gitarsiten när dom var på hultsfred. basisten får man ju se lite av i Some kind of monster filmen .. han tog ju alla. och john 5 (som var svensk) hade dom åxå bytt ut... eller? för ja tror fan itne det var han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Aja hur många ska på Audioslave på Måndag nästa vecka då? Jag ska dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 basisten får man ju se lite av i Some kind of monster filmen .. han tog ju alla. Jag hoppas verkligen du inte var allvarlig när du skrev det där, du påstår alltså att Twiggy var bättre än Trujillo?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Jag hoppas verkligen du inte var allvarlig när du skrev det där, du påstår alltså att Twiggy var bättre än Trujillo?!?! Ja lätt. coolare iallfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Twiggy såg ut som att han hade fått nått hårt och tungt på näsbenet, en banans struktur i stortsett, och han är inte cool, han ägde knappast Rob. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Twiggy såg ut som att han hade fått nått hårt och tungt på näsbenet, en banans struktur i stortsett, och han är inte cool, han ägde knappast Rob. Tycker inte Rob är specieltl cool faktiskt. dock gillar jag Twiggy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Edit: Glömde tjejerna. En gillar Metallica och en gillar Papa Roach och en gillar 3 Doors Down. sen är det inte så mkt mer. BTW: De som lyssnar på papa roach o metallica o 3 doors down är RiKtIgA fJoRtIzZtÖntAr. Dom tror typ att 3 doors down är pop. Lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 BTW: De som lyssnar på papa roach o metallica o 3 doors down är RiKtIgA fJoRtIzZtÖntAr. Dom tror typ att 3 doors down är pop. Lol. Jag lyssnar på lite Papa Roach lite 3 Doors Down och lagom med Metallica, är jag en RiKtIg fJoRtIzZtÖnt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Jag lyssnar på lite Papa Roach lite 3 Doors Down och lagom med Metallica, är jag en RiKtIg fJoRtIzZtÖnt då? Jag tycker inte att dom som lyssnar på papa och de där är fjortisar. De i min klass som lyssnar på dom är fjortisar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Jag tycker inte att dom som lyssnar på papa och de där är fjortisar. De i min klass som lyssnar på dom är fjortisar.. Och missuppfatta det där, märkte inte att du var i samma klass som GTApimpfoolife :"> Trodde du menade att alla som lyssnade på 3 Doors Down etc var fjortisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Och missuppfatta det där, märkte inte att du var i samma klass som GTApimpfoolife :"> Trodde du menade att alla som lyssnade på 3 Doors Down etc var fjortisar Hehe sånt händer . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Jag lyssnar på lite Papa Roach lite 3 Doors Down och lagom med Metallica, är jag en RiKtIg fJoRtIzZtÖnt då? Aha så här har vi en som lyssnar på 3 Doors Down. Trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 När slutade John 5 att spela med manson?? Han var ju as bra!! Men här är nya bandet från skivan lest we forget. Fv Marilyn Manson-vocals, Tim Skold-guitar and bass, M.W. Gacy-keyboards, Ginger Fish-drums. (Bilden längs till höger är bandet som det var vid inspelningen av mechanical animals. Enda skillnaden är att Twiggy Ramirez var basist och John 5 spelade gittar.) Synd att bassiten slutade han var skön!! Här är all olika medlemmarna i MM Vocals-Marilyn Manson Bass-Twiggy Ramirez, Tim Skold Keyboards-M.W. Gacy Drums-Sara Lee Lucas, Ginger Fish Guitars-Daisy Berkowitz, Zim Zum, Johan 5, Tim Skold Det var lite fakta det Men Manson är alltså bara ett fyramanna band nu??eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Aha så här har vi en som lyssnar på 3 Doors Down. Trevligt. Nja, egentligen bara Kryptonite som är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) @pottzorks bild: Så man kan se ut då. Hmm, dum fråga, men varför spökar de ut sig på det där viset? Redigerad 22 juni, 2005 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Tycker inte Rob är specieltl cool faktiskt. dock gillar jag Twiggy Nej, han inte så cool, men det var väll skicklighet vi snackade om? Ramirez är bara en ful gothsnubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) @pottzorks bild: Så man kan se ut då. Hmm, dum fråga, men varför spökar de ut sig på det där viset? För att inte bara vara ett band i mängden. Och så är de ju "gothare"... Redigerad 22 juni, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Jag lyssnar på MetallicA och lite john frusciante Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts