chiligr Skrivet 6 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Började lite smått med metallica...sen blev det maiden, priest,Gn' R, mfl! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 (redigerad) Den enda bra SOAD låten e den där dom spelar Zelda låten med text EDIT: va heter den låten? Redigerad 6 juni, 2005 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Den enda bra SOAD låten e den där dom spelar Zelda låten med text EDIT: va heter den låten? Den där "Liiink has come to town he's come to save the princess zelda" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Den där "Liiink has come to town he's come to save the princess zelda" Och det är inte soad även om det hörs som om att det är Serj som sjunger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 (redigerad) Vettefan. tidigt som fan. i 3:an kanske. totalt självlärd, för min familj lyssnar på långsamt mesigt jävla skit. resten av min klass var hiphopbögar. jag var typ ensam om att lyssna på hårdrock. satt där i ett hörn med en maiden t-shirt och gjorde devils horn eller va fan det heter. meddans som andra sprang runt å skrek "yo nigga" å "bling bling" å shit. I min klass lyssnar alla på hårdrock det finns bara en hip-hopbög... och tjerna som bara lyssnar på skit.... och en snubbe som lyssnar på allt *EDIT* Sen finns det en till snubbe, hans morsa är gift med en äkta hårdrockare dvs. över 1000 hårdrockskivor, över 200 filmer/DVDer, 9 elgitarrer, 2 trumset, 5 basgitarrer, över 100 affisher (stavning?) på olika band, tonvis med samlarprylar, 2 ritblock fulla med autografer från hårdrockkändisar (däribland Maiden och Osbourne) och så har han vart på Sweden Rockfestival sedan de startade och över 50 andra konserter Redigerad 7 juni, 2005 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Ursäkta för att jag drar upp en ganska många dagar gamal tråd. Men jag vill bara att alla ska veta att idag är är det 3 Doors Down på Annexet. Kom dit, än finnss det biljetter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Lika bra att posta det här både här och i punk-tråden. http://www.ultimate-guitar.com/news/upcomi...for_live_8.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Är det många hårdrockare i era klasser? Jag är en av de väldigt få hårdrockarna på min skola. Nästan alla andra lyssnar på rap, rnb och pop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Är det många hårdrockare i era klasser? Hm. i min klass är det väll jag, spokplumpen,lulle (?), hemulen (lite blandat promoe å hårdrock, tror jag) öhrm, hammar. typ dom. inte för att namnen säger något till någon här då men men i dom andra 8orna klasserna är de väll typ 10 pers till kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Min klass är störtskön. 4st hårdrockare - Jag, Markus, Muttan och Linus. Vi hänger jämnt ihop, med 4 till från den undre klassen, dom blivande åttorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Är det många hårdrockare i era klasser? I min klass är det nog bara jag och jaeger som gillar hårdrock, nej juste Adde gillar U2 resten lyssnar inte på musik överhuvudtaget. Man går liksom i idrottssklass. Edit: Glömde tjejerna. En gillar Metallica och en gillar Papa Roach och en gillar 3 Doors Down. sen är det inte så mkt mer. Redigerad 21 juni, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Nja, ett par allätare. Några tjejer som lyssnar på Linkin Park och liknande och klär och sminkar sig i svart goth style. Sen majoriteten lyssnar väl på rnb hiphop och sånt. Sen har vi jag som lyssnar på rock, är inte riktigt helt hårdrockare, lyssnar väl på det mesta inom metal genren(typ Green Day och Hoobastank till Metallica och Pantera), förutom death-metal och andra stilar där de growlar så mycket så att man inte hör texten. Everest lyssnar väl på liknande saker inom metal genren, fast han mer allätare än vad jag är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 De flesta killarna i min klass lyssnar på det mesta, sen är vi ju några hårdrockare... Fast jag skulle vilja kalla mig allätare, även om jag lyssnar lite mer på metal än hiphop, techno och sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 I min gammla klass var det bara jag som lyssnade enbart på hårdrock men sen fanns det några som gillade blandad musik "Offtopic"-Om en tråd ligger på tredje sidan är den för gammal för att dra upp?? dvs manson tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 @SlipKnoT666 : fin sign såg på jay leno igår, Kaiser Chiefs uppträdde. dom körde nån låt som hette Oh my God. oh my god va skön den var har ej härt nått annat med det bandet, men den ägde sönder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Tack Vilka låtar tycker ni om med manson?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Den enda låten jag hört med Manson är Tainted Love, och den är ju helt OK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Manson: The reflecting god Rock is Dead Sweet Dreams Irresponsable Hate anthem Tainted love beautiful people personal jesus antichrist superstar hm. vad mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Ibanez börjar vid 3000 så räkna inte med dom Vad gaggar du om? http://www.musikborsen.se/itempg.aspx?id=28693&artno=137913 Den kanske suger, men den existerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Vad gaggar du om? http://www.musikborsen.se/itempg.aspx?id=28693&artno=137913 Den kanske suger, men den existerar. Nu ska vi inte vara sånna.... Nej men jag har börjat lyssna mycket på Black sabbath ! De äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts