Jump to content

hårdrock


chiligr
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1,8k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vettefan. tidigt som fan. i 3:an kanske. totalt självlärd, för min familj lyssnar på långsamt mesigt jävla skit. resten av min klass var hiphopbögar.

jag var typ ensam om att lyssna på hårdrock. satt där i ett hörn med en maiden t-shirt och gjorde devils horn eller va fan det heter. meddans som andra sprang runt å skrek "yo nigga" å "bling bling" å shit.

:)

I min klass lyssnar alla på hårdrock :P det finns bara en hip-hopbög... och tjerna som bara lyssnar på skit.... och en snubbe som lyssnar på allt :P

*EDIT*

Sen finns det en till snubbe, hans morsa är gift med en äkta hårdrockare (w00t) dvs. över 1000 hårdrockskivor, över 200 filmer/DVDer, 9 elgitarrer, 2 trumset, 5 basgitarrer, över 100 affisher (stavning?) på olika band, tonvis med samlarprylar, 2 ritblock fulla med autografer från hårdrockkändisar (däribland Maiden och Osbourne) och så har han vart på Sweden Rockfestival sedan de startade och över 50 andra konserter :mellow:(w00t)

Redigerad av Valle-Ball
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Är det många hårdrockare i era klasser?

Hm. i min klass är det väll jag, spokplumpen,lulle (?), hemulen (lite blandat promoe å hårdrock, tror jag) öhrm, hammar. typ dom. inte för att namnen säger något till någon här då men men ^_^

i dom andra 8orna klasserna är de väll typ 10 pers till kanske

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det många hårdrockare i era klasser?

I min klass är det nog bara jag och jaeger som gillar hårdrock, nej juste Adde gillar U2 resten lyssnar inte på musik överhuvudtaget. Man går liksom i idrottssklass.

Edit: Glömde tjejerna. En gillar Metallica och en gillar Papa Roach och en gillar 3 Doors Down. sen är det inte så mkt mer.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja, ett par allätare.

Några tjejer som lyssnar på Linkin Park och liknande och klär och sminkar sig i svart goth style.

Sen majoriteten lyssnar väl på rnb hiphop och sånt.

Sen har vi jag som lyssnar på rock, är inte riktigt helt hårdrockare, lyssnar väl på det mesta inom metal genren(typ Green Day och Hoobastank till Metallica och Pantera), förutom death-metal och andra stilar där de growlar så mycket så att man inte hör texten. Everest lyssnar väl på liknande saker inom metal genren, fast han mer allätare än vad jag är :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...