Wild_hawk Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 damn va alla va känsliga, jag drog 2 skämt och alla blev skitsura ta inte allt så allvarligt för fan, aja men som tur för er så delar jag ut gratis tamponger till varje hetsig mensig rocker här! Ta för er kvinnor! peace! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Eftersom det här inte ska räknas som spam får jag säga Iron Maiden - Number of the beast... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 de krävs en bra artist för att bli rockare de krävs bara en dålig uppväxt för att bli bra rappare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Bud på att låsa denna och alla hip-hop topicar så vi slipper framtida löjligheter.. Har folk svårt att fatta? Tycker ni det är kul att vara osams? Skärpning annars så kommer ni inte få snacka om musik här igen kan jag lova! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 15 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Bud på att låsa denna och alla hip-hop topicar så vi slipper framtida löjligheter.. Har folk svårt att fatta? Tycker ni det är kul att vara osams? Skärpning annars så kommer ni inte få snacka om musik här igen kan jag lova! tycker det verkar rätt så rimligt å stänga denna topic nu.....håller med om att alla bråkar om småsaker ...men d e jöö en annan sak om man blir kallad "cp-skadad" eller "puckad idiot" för att men lyssnar på en viss musik/livs-stil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 de krävs en bra artist för att bli rockare de krävs bara en dålig uppväxt för att bli bra rappare! Skitsnack. Rent skitsnack. Visst - många rappare har haft dåliga uppväxter, men dom blir inte bra rappare bara därför! Antagligen krävs det talang. Nu på siståne har media knappt fått se några rappare med talang, men det finns mycket bra bara om man letar utanför medias meterialistiska och sexistiska värld. Jag blir så less på alla fördommar om hiphop och rap, allt skit om tjejer, bling-bling och bilar. Anledningen varför hiphop assioceras till det beror på att det är just den typen av hiphop som spelas i TV och på radio. Folk tror att det är det enda. okka / GTAsajtens hiphopmamma. Sluta bråka och klaga nu allihopa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 15 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Skitsnack. Rent skitsnack. Visst - många rappare har haft dåliga uppväxter, men dom blir inte bra rappare bara därför! Antagligen krävs det talang. Nu på siståne har media knappt fått se några rappare med talang, men det finns mycket bra bara om man letar utanför medias meterialistiska och sexistiska värld. Jag blir så less på alla fördommar om hiphop och rap, allt skit om tjejer, bling-bling och bilar. Anledningen varför hiphop assioceras till det beror på att det är just den typen av hiphop som spelas i TV och på radio. Folk tror att det är det enda. okka / GTAsajtens hiphopmamma. Sluta bråka och klaga nu allihopa! nu går vi on topic och pratar HÅÅÅÅÅÅÅÅÅRDROCK!!!!!!! Yeah baby Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 nu går vi on topic och pratar HÅÅÅÅÅÅÅÅÅRDROCK!!!!!!! Yeah baby Okej. Bästa Slipknot-låten genom tiderna? 555 to 666 är nog den bästa jag har hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Som i och för sig heter The Heretic Anthem Bästa är ju typ Purity. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Jag ska se på The Unholy Alliance!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 damn va alla va känsliga, jag drog 2 skämt och alla blev skitsura ta inte allt så allvarligt för fan, aja men som tur för er så delar jag ut gratis tamponger till varje hetsig mensig rocker här! Ta för er kvinnor! peace! Jag tar gärna en tampong tack! Jag ska inte till TUA men en kompis ska dit därimot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Som i och för sig heter The Heretic Anthem Bästa är ju typ Purity. Hmm varför heter den då 555 to 666 på min ipod? Ska fixxxa Purity då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Hmm varför heter den då 555 to 666 på min ipod? Ska fixxxa Purity då.. Där du antagligen "laddade" ner den har någon lutig kurre döpt om den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 16 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Ja ska också gå å se Motörhead!! De är ju så jä-la gryma! Sepultura (förband) är ju också rätt så bra The ace of spades äger alla jöööö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D-link Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Har du hört senaste "In the name of tradegy" på albumet Inferno? Då snackar vi riktig jä-la HÅRDROCK! Sååå blytungt o bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 17 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 (redigerad) Har du hört senaste "In the name of tradegy" på albumet Inferno? Då snackar vi riktig jä-la HÅRDROCK! Sååå blytungt o bra! nää d har ja inte men ja fyller år om 2 veckoro då kan ja faktiskt räkna me å få den...... , men iofs så e jö alla motörhead-låter BRA btw: min farmor heter LEMMI Edit: LEMMYS vårtor elle vare e e fett gryyyyyyyyyma Redigerad 17 september, 2004 av chiligr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 metallica är ju bara bäst i hela hårdrocksvärlden. Diggar just nu "dirty window" (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 metallica är ju bara bäst i hela hårdrocksvärlden. Diggar just nu "dirty window" Gillar du st. anger? du är nog den enda sån jag har träffat.. hehe, det är absolut inte min favoritplatta men bland låtarna där är nog Sweet Amber bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Tycker St. Anger låter bättre efter jag har sett Some Kind of Monster... vettefan varför, har väl typ... medkänsla för bandet. Hursomhelst, Shoot me Again är grym som farmor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Acke AJ Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Black Sabbath, Led Zeppelin, Deep Purple, Rush(fast det är mer rock), Korn(var på konserten ) är fan de bästa fast det finns många fler bra hårdrock/rockband såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts